Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Lillemann har fått brennkopper,Var hos legen i går og fikk rsept på fucidin.Om han får fler i løpet av dagene blir det antibiotika. MEN glemte å spørre om han kan være ute.Kanskje dumt spørsmål....men tenker liksom litt på dette med varme/kulde og at de "trives" med det oog blusser opp liksom **** Noen som vet?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Tror han kan være, ute,men ikke la han være i (nær)kontakt med andre, for det smitter voldsomt.. Har hatt det selv, i hele fjeset, kjempe kult..
esmase Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Han kan godt være ute,men pga smittefaren er det lurt å dekke dem til med pustende plaster (feks) Da slipper han å klø på dem også,og dermed få enda flere.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Smittefaren er jeg veldig klar over. Vi har gått oss en tur vi............holder oss unna folk,hehe:o)
camilla^ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Han kan være ute, men hold han unna andre barn så mye som mulig. For det smitter ganske kjapt. Men jeg gikk på jobb da jeg hadde det, sa klart i fra så de andre var klar over det. Men husk å smøre på klorheksidyn (riktig skrevet min tro....?) utvendig. Fikk beskjed da jeg hadde brennkopper at det skulle behandles innvendig og utvendig. Altså antibiotika/penselin innvendig og klorheksidyn utvendig (fåes på apoteket, reseptfritt) Og det er veldig lurt, for jeg sleit med å bli kvitt det, og endte med gulestaffelikokker (grunnet resistens motpenselin første gang, men også at legen ikke hadde fortalt om at det skulle behandles utvendig og innvendig. det fortalte hudlegen jeg ble sendt til tredje gang) Så fremt du behandler gutter, kan han gjøre det meste. Det kommer litt ann på hvor han har de, hvor mye han orker å gjøre. kan være greit å gjøre ting slik at de ikke skrekker oppigjen også, for det kan være litt ubehagelig, men ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå