Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Lurer på om det kan være lurt når tvillingene får fotene for seg :-)
Kamomille Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 jeg har brukt det til eldstemann, og kommer helt sikkert til å bruke det til de andre 2 også. Både jeg og poden synes det var veldig praktisk å slippe å leie hele tiden. men gåselen kunne han gå "fritt" mens jeg hadde kontrollen. Mye bedre det enn å tvinge barnet til å leie!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Vi brukte det en del før jr ble helt stø. Han kunne gå langt, men ramlet også en del. Lot han gå "fritt" men brukte selen til å fange han opp før han gikk på snørra i grusen.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Samme som Martinmamma, brukte den for å unngå de verste fallene. Fra den dagen hun slapp seg så skulle hun bare gå og gå og gå.. uten at hun hadde sidestabiliteten til det. Så hun bare gikk til hun tryna, greit hjemme, men ute var det ikke bestandig så gøy.
LegallyBlond Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Når man har tvillinger + en storesøster så hørtes det ganske lurt ut synes jeg =) HAr sett sånne bånd som ungene har rundt håndleddet også. Det kan enten festes i foreldrene eller i vogna e.l.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Hvor får man tak i slike? Synes det er så sjelden å se noen som bruker det, men har tenkt på det selv. Gutten min har det med å gå og løpe fra meg ute, og gravidmagen gjør at det ikke er så godt å løpe etter bestandig. Ikke alltid jeg kommer til å få bruk for det, men har vært i en del situasjoner hvor jeg har tenkt; ''nå hadde vært kjekt med sånne seler..!''
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har sett gåseler på sparkjøp og lurer på om jeg også har sett d på cubus..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå