Gå til innhold

Tror dere på alt dere blir spådd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt spådd av noen forskjellige her inne, og alle sier forskjellig ting. Tror dere på det dere blir spådd? Har ting stemt? Tenker dere gjennom hvor mye informasjon dere faktisk gir om dere selv i profilen og i debatter ellers?

Hilsen skeptisk, men absolutt nyskjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plukker ut det som passer meg best jeg, og velger å tro på det :-))

Mest for gøy da.

Skrevet

Så bra da, tankens kraft skal man ikke undervurdere. Det er bare det at jeg kjenner mennesker som lever livet sitt etter det disse spådamene sier, og det synes jeg er litt skummelt.

Skrevet

Jeg synes det er moro å bli spådd, og ser på det mest som gøy. Håper jo at noen har rett, men skjønner jo at spådamene ikke kan spå fremtida. Er jo opp til meg og mine hva som skjer i livet mitt. Men moro er det lell ;) Jeg har også fått varierende svar fra flere. Er ikke redd for å gi ut noen opplysninger. Tror ikke noen kjenner meg her inne bare pga fødselsdatoene våre liksom, og jeg bruker ikke mitt eget navn.

Skrevet

Ja det er moro og spennende. Men tenkte ikke på sånne opplysninger, det er greit nok det. Tenkte mere på når man spør når babyen kommer f.eks. Så sier spådama... "får opp" mars. Tenk at du ser det, sier vedkommende uten å tenke på at det står termin i mars i profilen!! Leste om ei som spurte hvor mange barn hun kom til å få. Er du veldig glad i barn spør spådama, "får opp" 5 eller seks unger på deg. I profilen står det: har fire barn prøver på nr 5. Skjønner? Jeg blir ikke kjempeimponert liksom.

Skrevet

Det er sant, vi skal ta dette med en klype salt........ Men litt gøy er det jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...