vamp1980 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 kan man bruke knipekuler når man er gravid? sånne i silikon med en ball inni som er kjöpt på kondomeri.
*Super*Mamman* Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jo, tror man kan det. Aldri hørt noe om at man ikke kan det allefalll.. Og det er jo anbefalt oss å knipe så....Går sikkert greit..
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Nei, man skal ikke bruke det når man er gravid.. Er ikke sikker på hvorfor, men har lest det flere steder..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har tvert imot lest anbefalinger på å bruke knipekuler/vaginalvekter under graviditeten for å trene opp skjedemuskulaturen...så her spriker svarene. Men kan ikke tenke meg hvorfor det skulle være farlig...? Jeg er med på at f. eks vibrator er farlig (siden den rister), men kulene burde vel være trygge. Jeg har Smartballs i fra Kondomeriet, syns de funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå