Chezka Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 ...og den var jaggu positiv!! Litt forfjamsa her nå... Er 3 - 4 dager til IKM, men et klart blått kryss kom frem med en gang, før kontrollstreken kom. Merkelige greier, de siste dagene har jeg bare tenkt at jeg ikke vet helt om jeg ønsker å bli gravid likevel, har vært litt sånn småirritert og følt meg "rar". Oppdaga i går at livmortappen var knallhard, aldri kjent det før. Da fikk jeg litt mistanke egentlig. Ellers ingen symptomer. Jaja... mannen min ble hysterisk lykkelig iallefall
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 God morgen=) Merkelig dette med innstilling og psyke=) hehe... Når en lurer på å ta en liten pause fra det hele da skjer det=) hihi... Gratulerer sååååå mye!!!!!=)
Chezka Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Takk for det Ja, tenkte det samme, har jo nesten ønsket å være litt forsiktig rundt EL denne måneden, men kunne ikke si noen til mannen da han ønsket veldig at jeg skulle bli gravid. Blir nok lykkelig jeg også når jeg bare får summa meg, vi har jo tross alt prøvd siden august.
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer så mye! Jeg fikk også en positiv test i dag, men den var veldig svak da.. Tørr ikke slippe jubelen helt løs, men vi må vel manne oss over på 1.trim nå da?
Chezka Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Så gøy - gratulerer til deg også ) Jeg har nå meldt meg inn i 1.trim - come on du åsså da
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer..så kjket å e at så mange tester positiv denne mnd..så artig!! jeg testet positiv i går !! er vel 4+3 idag
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer sååå masse!!! Håper jeg følger etter om noen dager!!! Lykke til til dere alle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå