Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du ;-)

Hvordan går det med deg? Holder du motet oppe i disse travle juletider?

Lurer veldig på om du har fått noe tilbakemelding fra Riga da vet du... :-)

Jeg fikk jo som forventet mensen søndagskveld. Blør lite så skjønner godt at slimhinna har vært tynn! Nå er neste skritt å ringe inne neste mens i midten av jan for å starte neste forsøk. Spl på Medicus nevte noe om å forandre på noen medisiner for å se om slimhinna reagerer, men orket ikke å spørre hva/hvordan. Skjønner ikke hva annet de kan gjøre i stimuleringsfasen uansett. >Fikk jo ut 11-12 egg sist, så det skulle ikke forundre meg om de klarer å forandre på et eller annet slik at det også skjærer seg... hehe :-)

Håper dere koser dere i førjulstiden, og at det nærmer seg raskt et nytt forsøk for dere også!!

Mange varme klemmer :o)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia snuppa:O)))

Huff, så trist og få bekreftet at forsøket endte negativt:((( Skjønte på deg sist vi pratet sammen, ja, at du var ganske sikker på at det ville ende slik... Da håper vi på bedre lykke neste gang, og at de IKKE klarer og klusse det til for deg!!

Jeg prøver og holde motet oppe så godt som jeg bare klarer, men kjenner det er sårt at det ikke gikk sist gang. Nå er det forresten virkelig blitt mye snakk om barnebarn i familien til sambo, og de går alle og venter på at vi skal annonsere at vi er gravide....Sist det var snakk om det var i 80- års dagen til bestemoren med foreldre, bestemor, onkel og tante og you name it tilstede....Da ville jeg bare gjemme meg...

Uansett, dagene går fort nå for tiden, og snart er det tid for nytt forsøk!! Jeg har ikke hørt mer fra Riga, og hadde heller ikke ventet det siden de går og venter på blodprøvesvarene våre. Det har ikke vært så enkelt og få tatt de prøvene pga usikkerhet hva som skal tas, samt at sambo har fått med seg feil skjema osv osv. Prøvene er nå uansett tatt, så nå er det bare svaret på de som mangler:O))

Fikk forresten mail fra Finland her om dagen. Legen anbefalte meg og bruke Albyl-E under neste forsøk. Hun trodde uansett at det egentlig bare var en ny donor jeg trengte for og få egget til og sitte. Mente det var for tidlig og tenke på kortison etc. Ventetiden på ny donor ville være ETT ÅR!!! men de kunne prøve og finne en LITT fortere...Særlig!! Jeg venter IKKE ett år på ny donor! Aldri!! Så nå har vi bare fått bekreftet at det er til Riga vi skal:O))) Helt sikkert:O)))

Er du ferdig med juegavene?? Jeg kjøpte mine to aller siste gaver i går, så nå er jeg HELT ferdig:O))) Håper ingen som jeg ikke har tenkt på og kjøpe til plutselig dukker opp med gave til meg nå...Vi har brukt sinnsykt med penger på gaver i år...Det har tatt helt av...Foreldrene våre kjøper veldig dyre gaver til oss, og i år har vi gjort det samme. Sambo kjøper i tillegg til onkler og tanter og søskenbarn som han stort sett aldri ser....Unødvendig synes jeg, og han er litt enig, men moren ba oss om og kjøpe de en LIIIITEN ting, så vi har gjort det da, men skal du kjøpe noe brukbart som i tillegg kan brukes av noen man egentlig ikke kjenner, så blir det fort litt penger av det allikevel...

Jeg elsker og bruke penger:O)))). Det er det artigste jeg vet:O)))) men alt med måte:O)

Tenkte jeg skulle prøve og få pyntet litt til jul her i dag, i tillegg til og få ut de siste gavene som skal avleveres her i byen. På lørdag reiser vi hjem til julefeiring hjemme sammen med familien:O)))) Jeg gleder meg:O)))

Skal dere være hos dere selv i jula?

Ha en fortsatt flott førjulstid, Mumrikken!!

Store varme førjulsklemmer fra meg:O)))

Skrevet

Hei igjen Frøya ;-))

Ble noen dager før jeg rakk å komme innom her å svare.. Her har det jammen gått i ett... :-(

Nå har julefreden senket seg over heimen.. hadde bare vind og regn blitt byttet med litt snø nå -det hadde iallefall vært optimalt for julestemningen... spiller julesanger og prøver å komme i rett stemning! Ungene sniker rundt her og klemmer på pakker og klarer nesten ikke å vente.. Vi er hjemme med oss selv, deilig å bare slappe av etter en sykt stressende førjulstid! Jeg hadde siste eksamen den 19, og jobbet hver dag siden, julegaver ble kjøpt inn mellom slagene..hehe. Du skulle ha sett meg der jeg fyker rundt som en hvirvelvind :-) men nå er det heldigvis et par fridager, det skal bli godt å hente seg litt inn igjen!

Når det gjelder babylagingen, så er planen å starte opp med neste forsøk i febr. Fikk brev fra Medicus i går ang fremgansmåte. De skal visst ha meg på spray for å nedregulere, så det blir vel såkalt langt regime det da? Tror du det kan ha noe å si for livmorslimhinnen??? Har ikke fått snakket med dem, men forhåpentligvis har det vel sin funksjon?

Du da Frøya?? Skjønner virkelig at det kan bli tunge tider nå i julen...liksom barnas dager det da :o) Når man i tillegg må bearbeide skuffelser over mislykkede forsøk og samtidig møte families forventninger kan det bli litt mye for enhver. Dere må bare bite tennene sammen og være sterk i troen på at 2008 skal bli året der det lykkes :)

og da går det ihvertfall ikke ann å vente på at de skal finne en ny donor i Finnland!! Tror virkelig at Riga er tingen jeg :o)) Har vært innpå der og lest litt, og synes det virker seriøst og skikkelig. Blir spennende og se nå fremover...

Ønsker deg og dine en riktig god jul, og håper dere koser dere skikkelig med masse god, usunn mat, god drikke og masse brukelige og ubrukelige gaver!! :o))

Mange store juleklemmer sendes nordover :)

Ps.. hvordan går det med B12 sprøytene dine forresten, merker du noe bedring??

• 2 uker senere...
Skrevet

Heia snuppa og GODT NYTTÅR:O))))

Har du hatt en fin jul?? Førjulstiden var hvertfall travel nok for deg:O))

Vi har hatt en fredelig og koselig jul og romjul. Den tilbrakte vi sammen med familiene våre, mens nyttåret feiret vi hjemme alene hos oss selv:O) Kjempekos!! Var masse harde pakker under treet til oss i år, og vi har fått utrolig mye fint, og ikke minst DYRT, av ting vi ønsket oss i de to servisene vi samler på (et vanlig og et jule-). Ble nesten litt i overkant....., men vi har begge familier som ELSKER og kjøpe dyre julegaver til barna sine...Tør ikke og tenke på hvordan det blir når det kommer barnebarn....

Det ble en snøfri julaften for oss, men 1. juledag kom det dalende ned noen hvite flak fra himmelen. Nyttårsaften var det helt fantastisk vær!! Så utrolig klart og fint:O))

Det høres ut som du skal ha langt regime når du starter opp i februar:O))) Håper det er det som skal til!!! Denne gangen får de holde seg til planen, og ikke klusse noe til!!

Siste mail til Riga sendes i morgen, og da krysser vi fingrene for at Olegs finner donor kjapt og greit:O)) Kanskje vi blir rugere samtidig denne gangen??

Jeg var på gyn.pol i dag for samtale siden jeg ønsker og få operert vekk eggstokkene mine....Var hos en svensk vikarlege, og han reagerte på at INGEN jeg hadde vært hos tidl hadde gjort noe som helst forsøk på og finne ut HVORFOR jeg er kommet i overgangsalderen.....Jaja, så lenge det ikke er reversibelt kan det egentlig være det samme...Det er bare og få ut hele greia...Blitt henvist til St.Olavs da jeg ikke vil opereres her hvor jeg kjenner så altfor mange leger og sykepleiere. Håper de ikke har så altfor lang ventetid..

B12-sprøytene mine, ja. I morgen skal jeg sette den 12. dosen, og jeg er enda ikke blitt noen Duracell-kanin dessverre, men merker kanskje LITT bedring...Jeg er jo et ordentlig B-menneske egentlig, så er blitt mer våken om kvelden og begynnelsen av natta enn jeg var tidligere. Helt feil tid av døgnet selvfølgelig, så døgnet er blitt snudd ganske så mye på hodet nå i disse juletider:O))

Tusen takk for all støtte du har gitt meg i året som har gått!!

Dette nye året skal bli VÅRT år, hvor vi skal få oppleve voksende mager,og se våre nydelige små nurk komme til verden:O)) Synes vi fortjener det nå!!

Varme nyttårsklemmer til deg fra meg:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...