ღCinnamonღ Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hadde sex med eksen 2 dager før eggeløsning (vet dette for sikkert, for kjenner når jeg har eggeløsning). Han trakk seg ut rett før han kom, men det kom kanskje noen dråper inn i meg, rett ved åpningen av skjeden, ikke langt inni. Gikk å tok en kjapp dusj etterpå hvor jeg vasket meg godt. Sjansene er vel små for at to dråper med sæd nesten rett utafor, + at jeg skylte godt, skal kunne gjøre meg gravid 2 dager før eggeløsning?? Uff, tenker på dette hele tiden! passer ikke med barn til høsten!
Høstspire 2011 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hei! mest sannsynlig er du nok ikke gravid, er vertfall veldig liten sjanse for det! Lykke til!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Får håpe det ikke blir noe barn ut av det da, iogmed du ikke ønsker det selv. Men så har det seg slik at mannen sender ut noen småtroll gjennom hele samleiet så det kan være en liten mulighet for at noen kan ha kommet lenger opp/inn enn en tror... Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå