FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Lillebop har begynt å snu seg over på magen om kvelden, hun er veldig urolig i kroppen om dagen siden hun nettopp har lært seg å komme seg fremover så hun har ikke ro til å ligge i senga. Et par ganger nå har hun hatt henda på kanten av senga og tittet på meg når jeg kommer inn. Hun klarer ikke heise seg over ennå, men det er kanskje en ide å senke senga FØR hun klarer det... ? Hun er 7mnd forresten.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Du bør senke sengen ja. Min sønn er 8mnd og vi har enda ikke senket pga ligger i en babysafe.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Ja, vi burde vel det. Hun blir så stor atte...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 jeg skulle ha senka den for en mnd siden. Lillegull satte seg opp når han var 6 mnd og burde jo gjort det da. Nå ligger han alt annet enn rolig og er 7 mnd, så når vi kommer hjem fra juleferie skal den ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå