Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Noen som vet om det må være etter 6 uker eller kan vente til 8-12 ellers hva som helst? Hva er poenget med kontrollen??
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 de må skjekke om livmora har trekt seg tilbake som den skal å at feks sting ser bra ut og kanskje andre ting.. jeg var der etter 3uker....så tror ikke det spiller så mye rolle på ukene etter...du kan sikkert gå dit etter 8uker åsså...du må nok bare spørre..
betty74 Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Det heter visst 6-8 ukers kontroll. Gyn på sykehuset sa det ikke gjorde noe om jeg ventet til 3 mnd, så jeg tar det rundt 12 uker...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ventet til det hadde gått 9 uker, men legen sjekka meg ikke nedentil selvom jeg ble sydd endel. Han mente det ikke var nødvendig siden jeg ikke har noen etterplager. Litt merkelig, synes jeg. Har ikke så lyst til å ligge der med spredte ben altså, men hadde vært greit å vite at alt er i orden der nede:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå