Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Her er det -13i dag. Vi skulle en tur på kjøpesenter og handle julegaver senere i dag, er det så lurt når hun har litt feber. Det kjører bil dit. Ellers virker hun i fin form.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 hmmm jeg ville ikke gjort det.men hvis det bare er i bil så ja kansje,men ikke mangen timer på kjøpesenter isåfall ta an lue å åpne en evnt sovepose
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hvis formen ellers er fin ville jeg dratt på kjøpesenteret. Barna har godt av litt frisk luft selv om de har feber. Men ville kanskje ikke satset på en flere timers shoppingtur, siden man gjerne blir lettere sliten av styr og ståk når man er syk.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 om barnet er litt uggen i kroppem å blir dratt ut på shopping senter kan det forverre alt..tro meg! gjort det samme! er best for en baby å slappe av hjemme når det ikke er helt piff!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Man skal ikke ta ut småbarn, når de har feber.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde ikke tatt mitt barn ut med feber. De trenger å ha det rolig når de er syk. Du hadde sikkert ikke gått ut på shopping pm du var syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå