LadyLuck & Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Vet ikke lengre hvordan jeg skal klare allt til jul . Samboer jobber hver dag fra tidlig morgen, til sen kveld. Ser nesten ikke Atekatten engang stakkar. Og derfor har jeg annsvaret er hjemme, med å ordne allt til jul (vasking,pynting,lage presanger etc) pluss handle de siste kjøprpresangene. Og hva har skjedd??! Joda, var på butikken i går, måtte bare gå hjem igjenn for jeg var så dårlig (stakkar sambo, mtte stå opp klokken ni på enste fridag) Og i dag har jeg full halsbetennelse og feber (føler meg elendig) Hvordan skal jeg nå få til allt før jul?????
MegOgAlleMine Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde laget meg den lista over alt som skulle gjøres til jul. Når jeg ser på den nå så ser jeg hvor uoppnålig den er. Det blir faktisk jul for det om ikke alt av tak og vegger er vasket. så nå har jeg senket kravene en del, og tenker som så at det jeg ikke får gjort nå før jul, det kan jeg gjøre etter jul! det blir jo ikke en koslig førjulstid hvis man bare stresser. Har du laget deg lister? veldig greit å lage handle liste over gaver, mat o.l. Jul blir det uansett
LadyLuck & Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 eneste som gjennstår er å lage tre presanger fra såen (ramme inn fotavtrykk til besteforeldre), kjøpe syv presanger (vet hva som skal i fem) og stryke skjorta mini skal gå med julaften. Men virker så uoppnåelig nå. Skulle egentlig fjerne madlene etter forige graviditet, men ble så fort gravid igjenn, så erfaringsmessig må jeg nå belage meg på en til en og en halv uke med halsbetennelse og slapphet/svimmelhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå