LadyLuck & Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Vet ikke lengre hvordan jeg skal klare allt til jul . Samboer jobber hver dag fra tidlig morgen, til sen kveld. Ser nesten ikke Atekatten engang stakkar. Og derfor har jeg annsvaret er hjemme, med å ordne allt til jul (vasking,pynting,lage presanger etc) pluss handle de siste kjøprpresangene. Og hva har skjedd??! Joda, var på butikken i går, måtte bare gå hjem igjenn for jeg var så dårlig (stakkar sambo, mtte stå opp klokken ni på enste fridag) Og i dag har jeg full halsbetennelse og feber (føler meg elendig) Hvordan skal jeg nå få til allt før jul?????
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Du trenger ikke slite deg ut. Gjør det meste helt enkelt. Du kan ta den store julevasken etter jul- eller når du har tid til sommeren eller noe. Vinduene trenger ikke skinne, eller man trenger ikke vaske skapene- det er ikke det som gjør at det blir jul. Gaver kan du kjøpe, eller gi penger og sjokolade/konfekt/kaffe Du kan be om hjelp til noe av en god veninne, en mor, søster eller andre. De blir sikkert glade for å hjelpe til. Er i 30 uke selv og var å handlet mine gaver for to uker siden, alt på en dag. Da måtte jeg sitte ned flere ganger fordi jeg ble så sliten av svetten rant. Drikke godt med vann og gjøre det beste ut av det. Når jeg kom hjem lå jeg resten av dagen. Jeg har ikke en sambo som jobber mye, så han har hjulpet veldig med den enkleste vasken til jul- orker ikke ta det store nå... Håper det var gode ord, skjønner godt hvordan du har det. Jeg skal ikke feire jul hjemme hos meg selv, reiser hjem til mamma- 4 timer med bil på fredag...
LadyLuck & Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Takk for god ord. Har desverre ingen som kan hjelpe meg noe særlig i år, og hadde skkert vært lettere uten ogn og rebell på 11mnd. Må nok lage noen gaver, da økonomien ikke strekker helt til ellers (rot med stipend denne mnd)
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Du må ikke styre så mye, i år har jeg sagt att jeg har gått i hvilemodus. Jeg gjør det helt nødvendige og ferdig med det. Mannen min hjelper til der de trengs. Jeg starta ut tidlig med julehandelen og har vært ferdig en stund nå. Se om ikke du kan finne noen billige gaver, så slipper du å lage. Blir fort dyrt det også. Lykke til med jula. kos deg og ikke stress, ikke bra for barnet heller med for mye stress:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg fikk en nydelig melding av mamma i går: "Siste nytt: Julenissen har ikke støvallergi som tidligere anntatt ;o) "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå