Gå til innhold

Trenger litt trøst.... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke lengre hvordan jeg skal klare allt til jul

.

Samboer jobber hver dag fra tidlig morgen, til sen kveld.

Ser nesten ikke Atekatten engang stakkar.

Og derfor har jeg annsvaret er hjemme, med å ordne allt til jul (vasking,pynting,lage presanger etc) pluss handle de siste kjøprpresangene.

Og hva har skjedd??!

Joda, var på butikken i går, måtte bare gå hjem igjenn for jeg var så dårlig (stakkar sambo, mtte stå opp klokken ni på enste fridag)

Og i dag har jeg full halsbetennelse og feber (føler meg elendig)

Hvordan skal jeg nå få til allt før jul?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du... Julen 05 var jeg høygravid med BL, julen 06 var jeg nyoperert, i år har magen slått krøll på seg.

En ting har jeg lært, om ikke alt er vasket, om ikke alt har blitt ordnet slik jeg mente, om ikke alt var 100%, så blir det jul likevel.

Senk kravene dine. Se på julen som en anledning til å stresse ned, kose deg med familien. Sett pris på mann og barn, om hybelkaninene også trives i julen så blir julen likevel hyggelig og fin.

Ikke slit deg ut på det som er unødvendig. Man MÅ ikke vaske hele huset før jul.

Si til deg selv at uansett er dere sammen, det er det som teller.

Sender en stor førjulgodbedringklem!

Skrevet

kjære deg, du må legge lista helt ned på gulvet! Det blir jul selv om du ikke får gjort alt du planla, sykdom kan man jo ikke noe for:( men har du ikke noen venner eller familie som kan hjelpe deg litt noen timer? og har du halsbet så får du vel pencilin, og når den setter igang og virke så blir du veldig fort mye bedre!:-)

trøsteklem fra meg:-)

Skrevet

Uansett så blir det jul. Nyt den slik dere har forutsetning for. Det handler ikke om å vaske hver eneste krik og krok, men å være sammen. Jeg stresser ikke i det hele tatt og tar livet med ro. Denne uken her jobber jeg til 20.00 hver dag, men det blir nok jul alikevel. Håper du blir fort frisk. God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...