trollmamma Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Altså, har syklus som stort sett er på 28 dager, men kan variere fra 27-30. Hadde siste mens fredag 16 november, og skulle da hatt el den 30 november (etter 28 dagerssyklus.) Testet med elstrimler fra den 28 til 2/12, men ingen var positive. Mann min jobber borte og kom hjem søndag 2/12, altså to dager etter eg skulle hatt el. Vi hadde sex den natten, natt til mandag, da gjorde det litt vondt. Så gjekk det nå 14 dager, eg har heile tida tenkt at løpet desverre var kjørt denne mnd. Fredag 14 kom og ingen mens i syne. Lørdagen gjekk og søndagen. Eg hadde jobbehelg og det er stressende og tungt arbeid. Søndagskveld etter seinvakt kom det litt brunt i bindet, og litt på papiret. (sorry detaljer) Så reknet med at nå kom mensen, selv om det var liten sjangs denne mnd, så vart eg alikevell lei meg. Men nå er det onsdag, og det kom aldri mer enn det. Testet forresten på fredag, men den var negativ. Så kan eg ha vært så griseheldig at eg hadde 30 dagers syklus denne gang og at me faktisk traff på el? Hadde jo vært helt utrolig, er ikke så ofte jeg har så lange sykluser. Men om jeg så faktisk er gravid, hva var da den blødningen på søndag? Hva betyr det? *redd* Har aldri hatt det når eg har gått gravid før, og eg har vært gravid 5 ganger tidligere, men samtidig så har mensen aldri vært så sein heller. Skal kjøpe test i dag. Men veit ikke helt om eg ønsker at den skal være negativ eller positiv pga den blødningen. Da kommer jeg til å bli så engstelig og redd for å miste, har mista 2 gonger før for 10 år siden. Men hadde ikkke blødning sånn da. Men samtidig ønsker eg veldig sterkt å være gravid. Noen med erfaringer/synspunkt?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hmm..vanskelig å si. En liten "blødning" som du hadde der høres ikke så farlig ut spør du meg. Så hvis du er gravid var nok ikke det noen abort hvis det var det du var redd for, men BARE min teori det altså. Noen får festeblødning også, men tror det blodet er litt mere lyserosa, men usikker. Da jeg mistet, startet det med sånn brunt som du forklarer, men det stoppet aldri og ble bare mere og mere. Mensen KAN utebli pga stress eller den kan utebli hvis du er gravid. Noen tester positiv veldig sent, og siden du testet sist på fredag, ville jeg testet igjen i dag. Får håpe du er gravid da. Har vel et lite håp nå;-) Lykke til hvertfall:-)
trollmamma Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Takk for svar. Litt seint med festeblødning 14 dager etterpå og, er det ikke? Har aldri tidligere opplevd at mensen har uteblitt/forsinket ved stress, så rart det skulle skje nå liksom. Det eg tenker litt på, er om det brune utflodet/blødningen kan ha noe med det tunge arbeidet eg har? Ja håper eg er gravid, venter spent på å få reise å handle test.
trollmamma Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Har tatt test nå, og jodda den viste gravid. Så er kjempe glad og litt bekymret. Snakk om å ha flaks. Det er 6 gang eg har blitt gravid med en gang, kjempe heldig er eg. Eller denne gang hadde me ein prøve mnd for eit par mnd siden, men da bomma heimturen til gubben totalt på el hehe Nå er det bare å krysse fingrer og håpe det går bra
Isopora Gravid♥ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Gratulerer! Så heldig som treffer på hver gang krysser fingrene for at alt går bra for dere denne gangen!
trollmamma Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk. Ja eg er heldig, og veldig takknemlig og ydmyk over det, tar det ikke for gitt. Har en veldig god venninne som sliter med å bli gravid, de har holdt på ett år snart nå. Gruer meg nesten til å fortelle at eg er gravid, får dårlig samvittighet, men er jo teit det og, for er jo ikke min skyld, men alikevell. Men må si at eg jubler ikke akuratt endå, med tanke på blødningen og alt, så tror eg at eg holder jubelen tilbake ein månad og to endå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå