Gå til innhold

Ekstrem kløe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34... og har i ca 3 uker klødd som en galing på kroppen!!

Våkner på natta at jeg ligger å klør i håndflaten og under føttene... ellers på dagtid er det hele kroppen!!!

Tenkte det hadde noe med alt det vannet som har kommet i kroppen, men har blitt litt bekymret nå som jeg har lest litt om svangerskapskløe... så har bestemt meg for å ringe føden i mårra å spør om jeg kan ta en blodprøve..

Men hvor tidlig er de villig til å sette i gang fødsel... vil jo ikke ha babyen min skal komme nå... men selvfølgelig det hvis det er noe skummelt på gang!!!

Det klør, der klør iallefall!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok veldig lurt av deg å kontakte helsepersonell,for å få tatt en blodprøve,med tanke på svangerskapskløe.ikke for å skremme deg,men det finnes en farlig variant,så se å få sjekket galle og lever verdiene,for å utelukke den farlige varianten.

lykke til

Skrevet

Tror det er best at du kommer deg til en lege/jordmor...

Jeg hadde mye kløe under føttene og i håndflata og det viste seg at det var svangerskapsforgiftning...Ikke nødvendigvis det du har, vi er jo forskjellige=o), men dette er jo en av symptomene på dette..(altså kløe under føttene og i håndflata)

Denne gangen har jeg bare kløe over hele kroppen, men ikke i håndflata og under føttene...Det var helt J***** sist..

Men tror det er best å ta en tur til lege/jordmor...For å være på den sikre siden...Som sagt: Ikke sikkert det er svangerskapsforgiftning du har da, men bare for å være på den sikre siden...

Alt er nok i orden, men få en sjekk...

Skrevet

Ringte føden i mårrest og fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen så jeg fikk komme å ta blodprøver... Fastlegen var sykmeldt så fikk en ung-litt uerfaren lege, men fikk iallefall tatt den lever-gallesyre prøven! Men får ikke svar før fredag eller julaften... så det blir noen dager til med kløe fremover!!!

De har tidligere vært redd for svangerskapsforgiftning pga alt vannet som er i kroppen, ødem 3 og det høye blodtrykket, som nå har stabilisert seg i det siste!!! Så er ikke til ukentlig urin og blodtrykk sjekk!!

Håper ikke det er noe galt men vanlig kløe..... huff... ikke artig å sitte å vente på svar på prøver man har tatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...