ehtaner84 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 kjenner jeg egentlig får litt sånn små panikk. snakket med mannen min om det i dag, at nå er det ikke lenge til vi har en datter. jeg skjønner det liksom ikke. flere som har det sånn?? det er så uvirkelig. nå har vi ventet så utrolig lenge, håper ikke vi må vente mange dager til. leste på skravlesiden at det er fullmåne på julaften. har det noe å si på fødsel og greier, eller er det bare overtro......?? forundrer meg ikke om hun kommer på julaften.
gulda Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Skjønner godt du er spent! Har selv fem uker igjen, men mannen min og jeg snakker litt om at det er vanskelig å forstå at det skal komme en baby! Så vant til den store magen som til tider hopper rundt av seg selv, he he. Klarer ikke å se for meg hvordan livet blir etterpå, men blir litt skummelt når jeg tenker på at livet ikke blir det samme igjen! Men så blir det nok helt topp, da! Synes du er heldig også som snart får se din lille! Lykke til! Håper du slipper å vente lenge )
camosilla Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Litt rart å tenke på ja, at om ca4 uker er livet våres helt snudd opp ned:) Gleder meg til å se hvordan han ser ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå