femtemannpåveg! Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Idag har jeg vært i byen og kjøpt: - flunkende ny quinny speedy bagvogn/trille - nydelig rosa himmel (myggnetting) til å ha over sprinkelsenga - nydelig rosa "vegger" til å ha i sprinkelsenga ( slike som en knyter på sprinklene så babyen har det mykt selv om den skulle rulle litt rundt om kring i søvne) - rosa laken - deilig kosedress til meg selv til å ha på føden (fra H&M) - samt resten av julegavene jeg skulle handle Mannen min monterte og styra i hele kveld og nå er det meste klappet og klart for den Store Begivenheten. Blir bare mer og mer stas for hvert barn dette her!!!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 ÅÅÅh så koselig Og vi er bare i planleggingsstadiet enda hehehe... Hva har du fra før? Vi har en av hver Hvor gamle er dine?
femtemannpåveg! Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Mine er gutter på snart 5 og 3,5 og jente på snart 2. Når har du termin?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hehe, som sagt, vi planlegger bare foreløpig Skal ta ut spiralen nå ser du hehehe. Var overgangen fra 2 til 3 stor?
femtemannpåveg! Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 He he... så nå at du var den samme som jeg skrev til i stad, om at dere planla nr 3. Jeg synes overgangen mellom 2 og 3 var veldig lett. Mye verre var det å få nr 2 synes jeg. Han hadde kolikk. Nr 3 var en engel av en baby, og jeg kosa meg verre. Ingen ting å frykte!!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Vi fikk også en baby som skrek i 2 mndr som nummer to, travelt det når eldste ikke gikk i bhg... Håper på en rolig baby som jeg kan nyte denne gangen Dere har jo flere tette dere Det blir hele 3 år mellom våre yngste hvis det klaffer
MegOgAlleMine Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Nå venter vi "bare " nummer 3, men også her har det vel aldri vært så mye babyutstyr før. nå er dette siste mann for vår del, så kan hende det er derfor vi er litt tussete. Men det blir nesten mer spesielt for hver gang. kanskje fordi man vet hva man skal få være med på?Lykke til med nummer 4;) ser vi har termin omtrent likt(jeg har 10.1) Hvordan fødte du i forhold til termin med nummer 3 foressten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå