Gå til innhold

Flere som er stresset før jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg opp kl 6 med Noah, sende han og samboeren min av gårde til bhg og jobb.

Deretter bærer det avgårde til vaskebøtta for min del.

Skal tørke støv der jeg ikke rakk i dag, støvsuge, vaske bade og pusse vinduer samt brette og vaske litt tøy, før jeg skal dra til skolen 11.30.

Skal være på skolen i 1,5 time og så på Ikea og kjøpe noe stæsj, hente Noah, hjem og bake pepperkaker og lage middag osv:)

På torsdag skal jeg siste tur til byen før jul og kjøpe julekjole og rødt tøy til Noah (nisse fest i bhg på fredag), bursdagskort, julegodterier til julestrømpene, en ramme og blomster.

På kvelden skal vi pynte juletreet (reiser vekk i julen så vil ha litt jul her hjemme før vi drar) og resten av leiligheten:)

På fredag tar jeg siste sjau her hjemme og så skal vi på nissefest i bhg.

På lørdag håper jeg det bare er tide til kos, skal bake en kake blant annet:)

På søndag har samboeren min bursdag, så skal kose oss hjemme på formidagen og så reiser vi til Horten for å feire jul.

Jule-koldbord hos søsteren min kl 16 og så til broren min etterpå.

Der skal vi heldigvis være til 2 juledag...

Phuuu, blir stressa jeg:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pjuuuh:-p Herreguuud, blir sliten bare av å lese jeg, he he.

Her er jeg ferdig med gavene og ferdig pyntet.

Svigermor har bakt sammen med gullet, og i morgen er det nissefest i bhg, men da får han bruke nissepysjen sin.

Siden jeg jobber endel før jul har jeg lagt alt annet til side, og konsentrerer meg kun om det og gullet de timene vi har sammen..

Jula kommer okke som:)

Skrevet

Huff, svett

Nei, har alt klart nå, julegaver i hus, matvarene til julen er handlet (bortsett fra noen ferskvarer), klæne er klar bortsett fra å stryke en skjorte. Vanlig vasking og pynting av tre og hus tar jeg på søndags ettermiddag. Er veldig fint å være husmor.

Skrevet

Jeg har permisjon,så her har vi null stress i heimen for tia.

Mangler bare en julegave,som jeg skal kjøpe før helga.

Ferdig pyntet hus,og har bakt to sorter kaker.

Skal feire jul hos min bror,så trenger ikke skure for harde livet heller.

Det er skikkelig herlig med permisjon når det er jul:-)

Så nå kan jula bare kommer,helst før tia:-))

Skrevet

Har noe sånt som syv presanger igjenn (vet hva som skal i fem av de) og gulvasken igjenn.

Men hva er skjedd?? joda, full halsbetennelse og feber.

Om jeg ikke var hemet fra før grunnet ekken og andre gravidplager, så er jeg det hvertfall nå!

Skrevet

Egentlig ikke veldig stressa. Alle gaver er kjøpt inn, julekort sendt, kaker og annet snacks bakt.

Det jeg stresser med er at alle klær må være vasket og tørre før fredag kveld, siden vi drar til sørlandet lørdag morgen. Nå hadde jeg virkelig hatt bruk for en tørketrommel.

Skrevet

Nei, er langt ifra stresset.

Jul blir det uansett, så jeg tar det helt med ro.

Skrevet

Ah, er nesten helt ferdig, har en julegave igjen, pakke ned alt siden vi reiser til Ålesund på søndag, klærne er klare og en liten tur til hudpleier på fredag.. vasker ned huset på søndag før vi drar slik at vi kommer tilbake til strøkent hus=)

Rekker til og med å trene denne uken, men har vært fryktelig stresset frem til igår da!

Må innrømme at det er ganske digg å reise bort i jula, men til neste år skal vi ha det her hjemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...