lenej :o) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 lurte på om noen her inne er gode på salg å sånt.. har en pitte liten privat virksomhet. og vet jo at reklame er tingen. men hvordan gjør man det når man er i ny-etablerings-fasen? hvordan starter man opp, å danner seg et nettverk? tenkte å utvide litt, spesielt med produktutvikling da. lyst å lage nye ting, men tør liksom ikke satse helt, uten å vite jeg får det ut.. noen som har litt erfaringer rundt dette? tenkte å legge ut på grunderforum her, men er jo ikke så mye liv der da..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ta kontakt med innovasjon norge! det har sambo gjort... De hjelper med absolutt alt! Fra å ta patent til ¨å ssjekke markedet=)
lenej :o) Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 jo, men har sjekket det der, og man må være reg firma, å var en hel papirmølle.. og eg bor jo i gokk, så lang reise dit å sånt.. er liksom ikke helt der ennå da..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Nei?! MÅ vel ikke det? (sambo har ikke reg firma) Og han fikk bare 3 ark han måtte fylle ut. De ble itillegg sendt på mail, så det var enkelt og greit=) Hmm, ellers så vet jeg nesten ikke=S Bare vet at de er kjempe flinke til å hjelpe, også gjør de jo alt gratis!
lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 men mamma var med på noe sånt, og det var mye styr med det, var sånn meldeplikt å greier. hørtes så tungvint ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå