Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..eg har ekstremt dårlig matlyst..er ingen ting som er godt lengre og veit ikkje ka eg skal ete..spiser litt men veldig lite føler meg svolten heile tiden men greier nesten ikkje å ete fordi. er ikkje sjuk eller noe har bare dårlig matlyst..er i uke 29 og bekymra for fosteret. tar den det det trenger uansett? er jo så masse den trenger og blir helt oppgitt. noen som har det også men født eit normal baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også dårlig matlyst. Kan gå flere timer før jeg spiser etter jeg står opp... også spiser jeg middag da. Passer på å ta vitaminer så jeg er sikker på jeg får i meg det jeg trenger. Babyen tar vel det han trenger uansett.

Skrevet

Samme her,legen sier at d ikke har noe å si...Er i uke 34 i dag og har ikke lyst på noe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...