Mamma til snuppene Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 -Sambo har vært på reise i to dager nå med jobben.Kom hjem idag. -Må jobbe julaften formiddag -Og skal tom reise vekk fre 27-30 des igjen med jobben Jobber 0900-1800 mand-fred så vi er nok alene. Og jeg er egentlig super julemenneske,men gleder meg faktisk ikke så masse nå,bare kjempe skuffet og lei meg. Jeg har tom tatt ut feriedager i romjulen for at vi skulle ha skikkelig familietid sammen!Men neida... Hvis dette er begynnelsen på hans nye jobb,dette orker ikke jeg!!!!!!!!!!!!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Uff da... Håper det bedrer seg.. Mannen min jobber fra søndagskveld til fredagskveld hver uke,og er kun hjemme i helgene. Har muligheten til å reise å besøke han på jobben,men det er litt tungvint.. Han er sjømann. Du får trøste deg med at du ser hvertfall mannen din stort sett hver dag selv om han er litt borte innimellom.. Eller-sett foten ned å si dette går du ikke med på. Jeg for min del syns det er helt greitt sånn vi har det,alternativet er at han jobber 6 uker borte og er 6 uker hjemme.. Det blir for mye av det gode begge veier det.. Ikke lett alltid...
Tante Blås Squaw Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Det er alltid mest pes når man akkurat har begynt i ny jobb...gi det noen måneder. *klem*
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Sånn er det i ny jobb ja! Han en selv som fikk pilotjobb i sommer. Har vel egentlig ikke sett så mye til han..hehe. nå har han akkuratt kommt hjem og har vert borte 3 uker. Så var han vekke før der igjen i 2 uker og hadde EN dag fri.. så da måtte jo jenta vår og jeg kooose masse med han den dagen han fikk fri før han m,åtte reise igjen! SUKK! Gleder oss til jul nå... Forhåpentligvis har han fri julaften og noen dager..
**Frøken84** Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 synes ikke dette hørtes så ille ut. han er jo hjemme fra nå til andre juledag. og når det er ny jobb så er han jo nødt til å satse litt og ofre litt for jobben;0) og det er ganske vanlig å ha en 9 timers arbeids dag:0) vær gla for at han jobber og står på, det er kun sånn han kommer frem her i verden. det er nok av dem som ligger på sofaen og klør seg i rompa;0) men det er min mening da=0)
Dronningen! Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Du må ikke se negaivt på det! Fordelene er at han er hjemme når ikke andre er det... Hilsen en som har hatt det sånn i 9 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå