Gå til innhold

føle meg krenka!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var lamme ei venninne, på besøk hos ei venninne av ho. singel, bor alene..

var helt grusomt der jo!!!

for det første så var det så skittent der, at man kunne gått inne med sko på..

osgå har hun to hunder, og ene var en schaefer, men den var inne på et rom mens vi var der. andre var ute i stua. å når vi kom dit, så hoppa den på meg, sikkert et eller annet hilse-ritual..

her skal eg hoppe inn å si eg er LIVREDD for hunder!!

å den hunden klorte meg så sinnsykt, oppå skuldrene, lårene, ryggen og leggen, og armen. å det svir sånn, eg er skikkelig øm og rød, og hoven.

og i tillegg så røkte hun inne, uten å lufte, så eg stinka jo, måtte rett i dusjen no.

føle meg krenka!

ho visste på forhånd eg er redd hunda, men holdt den ikke igjen når vi kom. ble så irritert!!!

forventer alle hunde-eiere at alle skal like de dyrene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg holder alltid fast hunden min når det kommer noen vi ikke kjenner så godt. (som skal være inne hos oss) Snakker de til hunden, slipper jeg den bort. Ser de litt redde ut, lar jeg hunden få gå forsiktig bort, med mindre det andre mennesket gir noe mer utrykk for redsel mot hund. Noen er jo bare likegyldige, og da er det greiest at hunden får snuse.

Skrevet

Jeg liker heller ikke hunder og må so meg enig med deg....

Det irriterer meg at hundeeiere forventer at vi reddinger skal stole på hundene deres, bare fordi de gjør d selv...

Ja til båndtvang og respekt for reddinger!!!

Skrevet

Altså det blei feil, ser de litt redde ut spør jeg om de er det. Ser de likegylduge ut får hunden gå bort for å snuse. Greiest når de skal oppholde seg i samme hus. Er det andre mennesket redd for hunden kan hunden være innestengt en stund.

Skrevet

da er eg en redding!! som har VONDT!!!!

Skrevet

Eg forventer ikkje at alle liker bikkja nei, men eg er heller ikkje 100% oppdatert på kven som er redd bikkjer eller ikkje. Når det ringer på døra så kjem hunden først fram. Åpner besøket døra sjølv så møter dei derfor bikkja først. Ellers så holder eg bikkja dersom eg veit/er usikker på om besøket vil hilse.

Skrevet

Tror det er lett å glemme seg bort....jeg har en liten hund og har derfor tenkt at det var HELT usannsynlig at noen ville være redd for min lille go`gutt....men selvsagt, er man redd hunder så er man redd hunder...

tror jeg er litt flinkere nå da....men det er vel egentlig fordi han har skremt noe bekjente et par ganger og jeg har sett reaksjonen deres;) han har en lei tendens til å ule og bjeffe dessverre;)

Neste gang så sier du i fra på forhånd at du er redd for hundene hennes.....selv om hun egentlig vet det allerede!

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg har selv hatt hund og passet alltid godt på at den ikke plaget folk som var redde.

Selv er jeg jo ikke redd hunder. MEN jeg reagerer veldig på at mange hundeeiere faktisk lar hundene gå løse på gang og turveier. Jeg har flere ganger opplevd at fremmede hunder har kommet løpende bort til barnevogna og skremt vannet av minsten.

Senest i går kom det en hund løpende bort til meg for å hilse. Greit nok det, men eieren som kom rundt svingen ante jo ikke noe om jeg var redd hunden eller ikke.

Skrevet

Du skriver at du ble kloret og er hoven. Ble det hull/risp i huden? Har du oppdatert stivkrampesprøyte?

Skrevet

Det med bikkja kan jeg så vidt ha forståelse for,

så lenge du sa fra på forhånd.

Men hva i huleste har du med at ei "venninne av ei venninne"

røyker inne? Og hva har du med at hun hadde det skittent hjemme?

Så lenge hun er singel, skader hun vel ikke mange andre enn seg selv, jeg går ut i fra at det er valgfritt å besøke henne.

Hva hadde du forventet?

Skrevet

Du føler deg krenket av at hun hadde det skittent og røykte inne hos seg selv?

Skjønner at du reagerer litt på det med hunden som hoppet, men du kunne jo sagt ifra at du var redd den og ikke ville ha den hoppende på deg..

Skrevet

Venninna til venninna hadde sikkert glemt å legge ut den røde løperen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...