Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Heei, flere alene mødre her? Hva gjør dere om kveldene når ungen er i seng? Kjeder meg som en gaaaaal jeg. Har jo ofte besøk av venninner men kjedelig fordet! Hedigvis har venninna mi som også er alene og jeg friends abn. så ringer gratis!! Blir noen tlf samtaler pr kveld jaa!!!
Lille L Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jepp, jeg er alenemor. Og gjør enkli det samme som deg:oP
Synne&TheTerminator Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hei=) Jeg er jo egentlig sammen med BF, men føler meg veldig aleine egentlig=PVi bor ike sammen og sånn så... Men om kveldene så sitter jeg limt forran pc, er enten på DIB, favebook, eller ser film=P Rydder når det trengs=P Er ikke så ofte med venner heller, ikke hver dag hvertfalll... Men gjør ikke noe=)
silhah og emilie Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 jeg er..har en del besøk åsså går det mye i internett:)
Gjest LindeOgWill Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg er! Når jeg ikke står til halsen i lekser, noe som er veldig skjeldent, vasker jeg leiligheten, setter på en maskin med klær og ellers andre ting jeg ikke har tid til ellers. De kveldene jeg ikke har noe å gjøre, da kjeder jeg vettet av meg! Så da blir det mye internett og telefon
Huldermamma Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Eg er òg aleinemor, men bur endå heime. Så er sjelden eg er åleine på kveldstid. Dessuten har eg eit lite nattdyr på 5 mnd. som ikkje likar å legge seg så veldig tidlig. Så ofte har eg fullt opp med han. Men skulle eg ha ledig ei stund så les eg, scrapbooka eller kokkelerar litt. Må inrømme at det også går eindel i internett og tv. Dei fleste av mine venner er bortreist på skule, så blir ikkje så mykje besøk som eg kunne ønske.
Grorüd.. Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg er jo egentlig ikke alene mor, men er ALLTID alene... Han er jo aldri her.... hmm :/ Pleier og drive med scrapbook, lage meg no god mat, sitte og se på tv... bretter tøy... koser med katta... Ellers har jeg besøk av søsteren min. Har ingen venner som gidder og besøke meg... he he...
Methos 15pp Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 ja, er alenemamma jeg også. Om kveldene bruker jeg å kkose meg på nett eller tv/film. Syntes det er herlig med kveldene jeg da:) Ro og fred i huset og kan slappe helt av de timene om kvelden. Bruker å kose meg med noe godt også Pleier ikke ha besøk om kveldene, orker helt ærlig ikke det. Trøtt og sliten da og sofaen skriker på meg;) hehe Ha en fin dag og GOD JUL:=))
mama84 Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Tjaaa, foruten lekser og rydding/vasking(morro) blir det endel besøk når jeg har energi til det:p ellers mye internett ja(men ikke facebook DET har jeg ikke tid til:p)
Mamsen86 Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er også alene.. Babyen min legger seg senest halv 8, så det blir jo en del timer aleine. Først og fremst rydder jeg vekk alle lekene til jenta mi, for jeg blir helt gæren i huet av rot. Og så tar jeg oppvasken og slike ting. Og så slapper jeg av, og det er så sinnssykt deilig! Jeg har en unge som henger i taklampa hele dagen lang, hu har så mye mark i rompa at når kvelden kommer så er jeg riiiimelig sliten. Så da er det deilig å bare sette seg ned og slappe av en time eller to før jeg legger meg - naturlig nok med PC'en på i bakgrunnen! Også blir det jo så klart noen telefonsamtaler med venninner! Jeg må jo oppdatere meg bitte litt, hehe!
L.P.R Skrevet 24. desember 2007 #11 Skrevet 24. desember 2007 Jupp! Gjør mye av det samme jeg å, men bruker først og fremt tiden på meg selv, gjøre ting jeg ikke få gjort på dagen, dusje blant annet:P
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 Ja jeg er alenemor, ble mamma til lille Sarah på lillejulaften Ligger fortsatt på sykehuset så har ikke noe rutine på noe hjemme enda.
Mammas 2 sjarmtroll<3<3<3 Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Hei. Jeg er alenemor. Jeg har 2 barn. En datter på 20 mndr og en sønn på 6 mndr. Er selv 21. Etter ungene har lagt seg pleier jeg å kose meg med å se på film, tv, internett, vaske klær, rydde litt,pakke sekken til eldstejenta for hun går i barnehage, noen ganger har jeg besøk av venner, familie eller den nye typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå