Gå til innhold

Faen ta tankeløse dama..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å måtte gi svigermora mi 500-1000,- nesten hver mnd. Det er vel 3mnd i år hun ikke har spurt etter penger. Vi har en sønn, leilighet,bil og skal bygge hus neste år. Men alle pengene jeg prøver å spare går jo bort til henne. Greit nok det er synd på henne, hun er uføretrygdet. Men bør ærlig talt klare seg med de 13000,- hun får når hun er alene. Blir så irritert når det egentlig skal gå til oss og sønnen vår. Blir sint på sambo som ikke klarer å si nei, og ikke minst henne fordi hun er frekk nok til å spørre. Hva faen gjør man a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar pengene i BSU, de kan man ikke bare ta ut hver gang man har lyst til å bruke dem.

Skrevet

Det er vel en grunn til at svigermoren din er uføretrygdet kanskje?????

 

Hun må betale husleie,medisiner,mat,klær etc. av EN "lønning"....Dere er 2 om å klare utgiftene og bør hjelpe svigermor med glede!!!Hun har tross alt mor til din kjære,det er henne du kan takke for mannen din...

 

Er du sikker på at hun spør med et lett hjerte??

 

Håper du slipper å få en svigerdatter som deg selv den tid det blir aktuelt:((

Skrevet

jeg har kronisk sykdom selv og dør uten medisiner. men synes ikke husplanene våre skal gå i vasken pga henne. da får hu slutte å røyke og drikke og prioritere penga sine, for jeg er drittlei av å forsørge hu og ikke ha råd til ferie. er konstant raka blakk før lønn fordi vi gir bort penger og kjøper mat. sist fikk hun penger og dro på byen helga etter. er det rettferdig kanskje? jeg driter i hvorfor hun er blakk konstant. jeg må spare for å kunne kjøpe meg nye sko og ting til ungen, ikke riktig at han prioriteres ned pga henne. jeg er en god svigerdatter, men lei av å forsørge noen som fint kunne klart seg selv.

 

hi

Skrevet

nei steike.. ikke gi henne penger. forklar situasjonen til svigermoren din selv, si at dere ikke har noe til overs.. snyltedame.

Skrevet

Nei vet du hva! Jeg hadde ikke akseptert at svigermor fikk penger av oss nesten hver mnd. Greit av og til, men ikke slik du beskriver. MIN mamma hadde heller aldri fått penger av oss. Greit hvis man vasser i penger, men en vanlig familie har mer enn nok utgifter selv.

Skrevet

Nei, vet du hva! Da får hun gå på sosialen om hun ikke klarer seg på 13000. Hun er voksen nok til å ta vare på seg selv!!!!!

 

Greitt å spørre om hjelp av og til, men da SKAL man betale tilbake!!!!

Skrevet

Forandrer jo saken med disse opplysningene da....Du nevnte ikke noe av dette i ditt opprinnelige innlegg.

Få med alle fakta med en gang så unngår du "misforståelser"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...