Mamsen og lillegutt Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Lurer på en ting: kan man bruke tampong når man har kobberspiral?? Hørte at man ikke skulle det.....
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Oi, jeg har begge deler i skrivende stund jeg... Har aldri hørt at man ikke skal d.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Legen sa ingenting om at jeg ikke kunne bruke tamponger. Hvorfor skulle man ikke kunne bruke det?
Mamman til kasper og Elise Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har også begge deler nå...og har heller aldri hørt om det!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=367822 Lang story kort, står der at man kan bruke begge deler.
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Tusen takk for svar! Nå ble jeg glad:) Natta jenter.....
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har hormonspiral og legen min sa jeg kunne fint bruke tampong, men måtte være forsiktig så jeg ikke dro ut spiralen.. Vet ikke hvor langt inn jeg måtte ha dytta tampongen da, men.. hehe.. Nå har ikke jeg mensen i det hele tatt, så slipper heldigvis det problemet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå