Livje Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Fikk sykmeld av legen, og som dere da vet er det en del papiere som skal hit og dit.....et skal han sende til Nav, og fordi han ikke gjorde det raskt nok så stoppet nav min utbetaling pga manglende aktivitet. Nå er det ikke sikkert jeg får noen penger før jul.....sukk, bra timing!
gulda Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Skjønner godt du blir frustrert! En trenger jo penger til jul...Håper det ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå