cherry coke Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hvor finner jeg tak i det? Mener da selvfølgelig tynne strømper med søm bak på leggen, om dere forstår hva jeg mener...Kronglete forklart=)
nickoline og supermann Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Til deg? Hmmmm...........vil tro du må på "spesialbutikk!!!!"
cherry coke Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Til meg, ja=) Har ikke "spesialbutikker" her. Fine strømper er jo umulig å oppdrive!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 mihihihi... strømpebusker vet jeg ikke, for sånt svineri bruker jeg ikke... men prøv wollford eller hvordan man skriver det i oslo. strømper derimot vet jeg hvor du kan få tak i bla på manillusion i oslo.... eller på manillusion.no om hun har noen igjen... jeg hater når alle hermer etter meg..mohahaha.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 eller så har også agent provovature på majorstua i oslo.
Monajenten Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Strømpebusker??? Mihihihihih, åssen ser det ut da?? Skjønner godt at du syns det er svineri:-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 hahahahhaa. jeg tror faktisk jeg sier strømpebusker også.. jeg snakker for mye med 3åringen om dagen.. strømpebukser daaaahhh.. fnis..uansett så er det noe dritt... og sikkelig u-sexy. hahaha.
cherry coke Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 Der var du igjen, ja=) Sier strømpebukser vi her på bygda enten det gjelder ullstrøpebukser eller pene strømper=) Hermer? Du din skap tights elsker!!!! Mohahahahahahahahaha;0)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 hahahaha...hadde noen kalt de ekte nylonstrømpene mine (uten lycra stretch dritt.) så hadde jeg faen meg lappa til de over munnen!! hehehehe. ja, thights.. nam nam. hahahahahah!
cherry coke Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2007 Strømpebusker, strøpebukser eller strømper.....?? Hehehe...går visst litt i surr her=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå