Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jenta mi på snart 5 mnd sier ikke så mye, hun smiler mye og ler av og til. En periode sa hun aguuuu, men det har hun sluttet med, hun er veldig våken og med og har begynt å åle seg på gulvet osv, av og til sier hun litt, blåser bobler med spøtt osv. Er det uvanlig? I følge bam bladet så er 5 mnd gamle babyer skravlebøtter, men alle barn er vel forskjellige... eller? Blir litt bekymret..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 tror det er veldig forskjellig. Min pludret masse ved ca 3-4 mnd. En periode var det nesten helt tyst. Nå er min over 1 år, og "snakker" hele tiden. Tror ikke du skal uroe deg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 takk for svar:) det var betryggende. dytter litt, flere erfaringer
mammasgo`jente Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Jenta mi hadde en liten periode der hun ikke pludret så mye. Husker ikke hvor gammel hun var, men tror det var rundt 3-4 mnd. Men akkurat da lærte hun seg mange nye ting. Hs sa at de kunne slutte med en ting de tidligere hadde gjort mens de lærte seg nye ting. Nå prater hun som bare det Er 9 mnd nå.
haba haba Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har også ei jente på 5 mnd. Hun skravler ikke så mye hun heller. Ler litt når vi tøyser med henne, og det kommer noen gledes hyl innimellom, ellers er det mest spytting og "bobling" her også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå