Gå til innhold

gi meg råd


gullet84

Anbefalte innlegg

Heia alle sammen:)

Jeg har termin 14feb og venter en liten prins:) det er leit å si det men jeg begynner å bli litt lei... føler meg sånn alene. Ingen har tida nå før jul til å ta en kaffe eller noe, jeg går sykmeldt og har gjort det ei stund og jeg går snart på veggen. Venninnene mine har ikke barn og er fullt opptatt med å finne partyklær til den store romjulen så de har ihvertfall ikke tid til å finne på noe. Er jeg veldig følsom nå eller spiller bare hormonene min e meg et puss? Tar gjerne imot råd for å føle meg litt bedre:)

 

God jul til dere alle:)

juleklem fra ensom gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet åssen du har det. Men prøv og finn positive ting å gjøre.Sett på litt julemusikk, og bak litt. Det får meg i godt humør i hvertfall. Men viktigst av alt så er det å finne på nye ting å gjøre, ellers har man en tendens til å la tanker og følelser ta helt overhånd. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

noen dager er sånn blir lange og mørke og slitsomme. Tror alle har det sånn i perioder. Er i uke 33 med tvillinger jeg. Har end el plager. Men går veldig opp og ned her....hører julemusikk, baker kaker hehe.....koser meg og tenner lys og sitter på nett å chatter og tar små turer i butikkene og gjør meg ferdig med shoppingen......Se gleden i de små tingene i hverdagen....

 

juleklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...