kastjo Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Opplever noe jeg ikke har opplevd før. Omtrent to uker etter første dag i mensperioden, begynte jeg å blø litt. Det varte bare en dag. Dette er nå en uke siden, og jeg har hver dag siden hatt litt rød eller brun utflod i truseinnlegget. Hva kan dette skyldes? Er litt småstressa så blir veldig glad for tilbakemelding fra dere. Håper dere alle har en fin førjulstid, og tvi, tvi!
spiren_81 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Kan være en mellomblødning.. kan oppstå ved samleie... Kan også være klamydia. Da kan det komme masse slim og noen "blod" tråder... Følg med om det kommer igjen og igjen.. eller om det bare var denne ene gangen.. Eller så må du komme deg til en lege.. Håper det ikke er noe alvorlig
lana<3 Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 noen blør litt i forbindelse med eggløsning og da er det tegn på at du er veldig fertil. Hvis du har en vanlig 28 dagers syklus kan det stemme med at blødningen begynte rundt el....el har man da vanligvis rundt dag 14... jeg blødde fra begynnelse tilslutt i mitt første svangerskap... utenom dette tror jeg ikke vi skal vurdere hva som kan være årsaken for det kan være så maaaaange grunner...så mange grunner at hvis det ikke gir seg ville jeg heller tatt en tur til legen enn å høre på råd herfra...
kastjo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare på dette. Tror jeg kan utelukke clamydia, har vært gift i fem år.. Blødningen begynte en liten uke etter siste samleie. Tenker jo på om det er mulig at jeg kan være gravid, men da ville jeg blitt befruktet litt vel tidlig. Blødde ingenting under mitt første svangerskap. Skal nevne dette for legen, så får jeg bare håpe det er noe helt uskyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå