storebror og junibaby=) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 jeg tar el tester om dagen.tissa,på pinnen i dag ,og dro på jobb.UTEN å sjekke resultatet.sambo sa det kom opp et tegn når han tok den i fra hverandre.Maken som tegnet man får når man ikke har el.Er det til å stole på da? Hjelper det noe å teste om igjen nå?eller er det ingen vits i? Dette var kl 1430 i dag.
snartmammapåny Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 kan ikke så mye om slike tester, men er det ikke bare å kjøre på å ha sex da? OG heller ta en test igjen i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå