Gå til innhold

Vasking av babytøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor lenge skal vi vaske nytt babytøy før bruk? Altså; kor gamal må babyen vere for at vi ikkje lenger trenger å vaske det nye tøyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge du skal vaske baby tøyet før du kan bruke det? så lenge maskina trenger på å vaske det?? er bare for å få "spylt" gjennom det litt..å gjerne sengetøy å sånn er hatt i et sånn stivelses greie...

så trenger ikke hard vaske det liksom..

Skrevet

Det var ikkje heilt det eg lurte på...når babyen er 1 år for eksempel, så trenger ein ikkje vaske det nye tøyet lenger før ein tar det i bruk (går eg ut i frå).

På eit eller anna tidspunkt er dei små ikkje så ømfintlege for allergiframkallande stoffer lenger - når er dette? Når dei er 2 mnd, 4 mnd, 6 mnd?? Altså: kor store må babyane vere når vi sluttar å vaske det nye tøyet før bruk?

Skrevet

Vasker bestandig nytt tøy før bruk, har en to åring. Nye klær er full av kjemikalier fra produksjon. Det anbefales at de vaskes før bruk..

Skrevet

Jenta mi er 9 år og jeg vasker også klærne hennes før bruk ennå,også sengetøy og håndduker til oss.Utrolig mye rart som er tilsatt tøy for at d skal se fint ut i butikken....

Skrevet

Vasker alltid klærne før bruk. For å få bort overskuddsfarve, stivelse, skitt ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...