Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Kor lenge skal vi vaske nytt babytøy før bruk? Altså; kor gamal må babyen vere for at vi ikkje lenger trenger å vaske det nye tøyet?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 hvor lenge du skal vaske baby tøyet før du kan bruke det? så lenge maskina trenger på å vaske det?? er bare for å få "spylt" gjennom det litt..å gjerne sengetøy å sånn er hatt i et sånn stivelses greie... så trenger ikke hard vaske det liksom..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Det var ikkje heilt det eg lurte på...når babyen er 1 år for eksempel, så trenger ein ikkje vaske det nye tøyet lenger før ein tar det i bruk (går eg ut i frå). På eit eller anna tidspunkt er dei små ikkje så ømfintlege for allergiframkallande stoffer lenger - når er dette? Når dei er 2 mnd, 4 mnd, 6 mnd?? Altså: kor store må babyane vere når vi sluttar å vaske det nye tøyet før bruk?
fullrulleihuset Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Vasker bestandig nytt tøy før bruk, har en to åring. Nye klær er full av kjemikalier fra produksjon. Det anbefales at de vaskes før bruk..
3 har blitt 4 Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jenta mi er 9 år og jeg vasker også klærne hennes før bruk ennå,også sengetøy og håndduker til oss.Utrolig mye rart som er tilsatt tøy for at d skal se fint ut i butikken....
twoboys & a girl Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Vasker alltid klærne før bruk. For å få bort overskuddsfarve, stivelse, skitt ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå