storebror og junibaby=) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 jeg tar el tester om dagen.tissa,på pinnen i dag ,og dro på jobb.UTEN å sjekke resultatet.sambo sa det kom opp et tegn når han tok den i fra hverandre.Maken som tegnet man får når man ikke har el.Er det til å stole på da? Hjelper det noe å teste om igjen nå?eller er det ingen vits i? Dette var kl 1430 i dag.
Babyønske �� Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Mener å huske at den "lagrer" det siste resultatet, slik at det kommer opp når man tar ut pinnen.
Giinaღ Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja den skal lagre siste resultat. Ellers så kan du jo bare teste på nytt. Tror det er stor sannsynlighet for at du vil få samme resultat, som midt på dagen. Det er om morgenen man ikke skal teste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå