Gå til innhold

NEEEEI.....glemte å sjekke....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tar el tester om dagen.tissa,på pinnen i dag ,og dro på jobb.UTEN å sjekke resultatet.sambo sa det kom opp et tegn når han tok den i fra hverandre.Maken som tegnet man får når man ikke har el.Er det til å stole på da?

Hjelper det noe å teste om igjen nå?eller er det ingen vits i? Dette var kl 1430 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at den "lagrer" det siste resultatet, slik at det kommer opp når man tar ut pinnen.

Skrevet

Ja den skal lagre siste resultat. Ellers så kan du jo bare teste på nytt. Tror det er stor sannsynlighet for at du vil få samme resultat, som midt på dagen. Det er om morgenen man ikke skal teste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...