Gå til innhold

Oppfordring til dere alle!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke glem de små og store fuglene våre ute nå som det er så kaldt. Mange sulter fordi de ikke klarer å finne mat.. Har så vondt av de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er fugleneket på plass, og vi har fått oss nysnekra fulgebrett/hus signert svigerfar ;)

Skrevet

Det er bra.. :)

Kjøpte fuglehus på pinne i dag. Tenkte ikke på at jeg ikke fikk dyttet den ned i den harde bakken.. Så nå ligger frøa utover bakken. Liker det ikke med tanke på rovdyr og slikt..

Skrevet

Dytter opp denne! Vi har hengt opp julenek og sørger alltid for å legge brød på fuglebrettet om morgenen. Det er så koselig å sitte og spise frokost mens fuglene smatter i seg godis :) En god gjerning som gir absolutt julehygge :)

Skrevet

Jeg sluttet å mate fuglene her pga kattene våre jeg...

Jeg matet fuglene og pus satt under treet og ventet etter at jeg hadde gått inn igjen...

Særlig minstepus er en ram jeger desverre...

Skrevet

Har sånn kule med mat ute vi...men det er jo ingen fugler her:)

Skrevet

Nek og meiseboller er på plass!

Men...hvor blir det av pip-pipene da?

Skrevet

Her har de det som plommen i egget.

Fikk kjempefint håndlaget fuglehus av bestefaren til sabo til jul, de var her å satte det opp i går.

Et nydelig lite hus med mose på taket, meiseballer under taket, og plass til mye frø/smuler. Så nå blir det spennende å se om fuglene liker det også.. =)

Skrevet

De laget fuglemat og hadde i små melkekartonger med 4 vinduer og pinne for fuglene i barnehaget til jenta mi. Hengte opp vår utenfor døren vår for nesten 2 uker siden og det er snart tomt for mat der. Tenker jeg kjøper noen meiseboller snart.

Skrevet

Bare husk på at når dere først begynner å mate fuglene så må dere fortsette gjennom hele vinteren! Ikke gi de mat bare nå i jula, når fugleneket er fint å se på..

Skrevet

har både nek og sånn meisekule, hatt det i flere år, men aldri sett noen småfugler her... innimellom er det en skjære eller to...

Skrevet

Vi kan ikke mate pippiper vi, for her kommer måsen å tar alt.

Og fore opp all måsen her har jeg ikke råd til.

Det er et par stykker, for å si det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...