Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Er dette utgifter til barnehage? Skal endre skattekort og lurer litt på dette?
Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2007 ingen som vet?
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ja, blant annet. Intill 25000kr med ett barn. Tror man kommer litt under den summen med makspris.
krabbetrollet Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Ja, utgifter til barnehage, SFO og hvit dagmamma. Oppad begrenset til 25.000 for ett barn, 30.000 for to barn, 35.000 for 3 barn osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå