mayaya Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 I dag kom pakken min! Tusen takk, du er en engel! Åååå, så fint!! De tre ligger allerede pakket klart til nissesekken! :-D Jehiiiiiiii
mayaya Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 like fornøyd i dag! Er du her, tasah?
tasah Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Heisann mayaya Så hyggelig da!! Alltid gøy med fornøyde kunder og hyggelige tilbakemeldinger Passet ulldressen? Klem fra
mayaya Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ikke prøvd den, men håper det! Den så muligens ikke så lang ut, men jeg håper det går Gleeeder meg til jul :-p
tasah Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Da krysser jeg fingrene for at den passer, kjedelig hvis den er for liten da... Men hvis den er det kan du sende den i retur så kan jeg strikke en størrelse større til deg hvis du vil det. Jeg får alltids solgt den i str. 1 år til noen andre Må si fra hvordan det går med de tre andre da
mayaya Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg skal teste den på mandag! eller tirsdag... :-p Den var veeeldig fin, da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå