grå :) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 yngstejenta har vært innlagt på sykehus siden den 8. denne måneden etter et mindre blidt møte med en diger kopp med te. har vært på nippet å måtte reise til haukeland og det har vært på tale med transplantasjoner. MEN i dag da de la henne i narkose og skifta den fastgrodde gamle bandasjen så viste det seg at alt var grodd! var bare litt sårskorper på de verste stedene igjen! huden er ikke stram eller noe visstnok. gjett om vi har vært heldige slapp ut med en gang da heldigvis:) må inn igjen før helga og fjerne den nye bandasjen da, men da er hun jo fin allerede til jul *jippi*
Tommage♀♂ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Så bra! God bedring til jenta di! =)
Honningmelon Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Har ikke fått med meg dette jeg. Har du hatt et innlegg om det? Men, så godt det går bra da :-))) Hvor ble hun brent?
grå :) Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 nei, har ikke fått skrevet noe om det tidligere. har rett og slett ikke vært hjemme og på sykehuset var det ikke nett i den etasjen. hun var forbrent over store deler av magen, en del på halsen og noe på ene armen og bak på ryggen. dekka i alt 19% av kroppen så var jo en del også.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Oioioi.... Dette har jeg da ikke fått med meg! Så bra at det ser ut til å gå bra, da! Forbrenninger er noe ordentlig ugne greier...
pøber´n & je Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Stakkars liten. Godt at dere slipper transplantasjon. For en flott julegave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå