SuperGlad Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 http://www.elfyourself.com/?id=1539463776
pøber´n & je Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Liker spesielt ansiktet til din bedre (?) halvdel *S*
SuperGlad Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 ha ha ha, ja han stusset litt på det bildet selv :-) Orket ikke lete etter et annet, så ble det jo så mye morsommere når han så litt gal ut :-)
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hahaha. Takk for en god latter :-) Kjempekul :-P
Mamman til kasper og Elise Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Skikkelig morsom:) Prøvde og lage av oss jeg..men når jeg var ferdig fikk jeg ikke lagra det:(
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Her bare loader og loader den på første bildet. Tror ikke jeg gidder det på denne tiden av døgnet!
nickoline og supermann Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 god jul fra oss også.............1542464225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå