....().... Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er ikke gravid nå, men lurer på noen ting ang permisjon som lærer. Jeg er for tiden i et års lærervikariat med stor mulighet for forlengelse neste år (stillingsprosent foreløpig ukjent). Det jeg lurer på er hvordan man som lærer uten fast stilling forlater jobben for å gå i fødselspermisjon, og hvordan man kommer tilbake. Det er vel ikke vanlig å bytte lærer flere ganger i løpet av et skoleår ?(hvis man deler permisjonen med mannen altså) Syns dette virker noe komplisert. Og hva om det opprinnelige vikariatet/engasjemanget går ut i løpet av permisjonstiden. Da er det jo ikke ikke så stor sjans for å komme tilbake i arbeid før et nytt skoleår starter. Hvis da ikke vikaren tar plassen din permanent! Syns dette er nokså komplisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå