Gå til innhold

hei lærere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid nå, men lurer på noen ting ang permisjon som lærer.

Jeg er for tiden i et års lærervikariat med stor mulighet for forlengelse neste år (stillingsprosent foreløpig ukjent). Det jeg lurer på er hvordan man som lærer uten fast stilling forlater jobben for å gå i fødselspermisjon, og hvordan man kommer tilbake.

Det er vel ikke vanlig å bytte lærer flere ganger i løpet av et skoleår ?(hvis man deler permisjonen med mannen altså)

Syns dette virker noe komplisert.

Og hva om det opprinnelige vikariatet/engasjemanget går ut i løpet av permisjonstiden. Da er det jo ikke ikke så stor sjans for å komme tilbake i arbeid før et nytt skoleår starter. Hvis da ikke vikaren tar plassen din permanent!

Syns dette er nokså komplisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...