vimssa Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Ser det er flere enn meg som har fått igjen mensen... Snuppa mi er 3 mnd og jeg fullammer, men etter at mensen kom synes jeg det har blitt litt mindre melk i brystene. Ammer alt jeg kan for å opprettholde produksjonen. Noen som har det på samme måte? Er så redd for å miste melka (og det hjelper jo ikke akkurat å bekymre seg for det heller...)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Puppene blir ofte litt mykere ca 3 mnd etter fødsel, så det kan ha noe med det å gjøre, og ikke mensen. Mine har i alle fall det, men vesla trives, så jeg antar at jeg har nok melk likevel.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Har akkurat det samme. Jeg fikk mensen tre dager før han var ti uker og var redd det skulle bli mindre melk osv har og merket at brystene er blitt mykere men småen min har det fint og er fornøyd bortsett fra om kvelden. Men jeg legger han og til brystet så ofte som han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå