Tommage♀♂ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hehe, husker mine besteforeldre bare satte hele stasen opp på loftet på slutten, og dro det ned igjen fredig pyntet til neste år. Tid er penger!
Honningmelon Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hehe, ja sant det. Men, er jo stas for barna å pynte det da :-)
grå :) Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 hehe mye av kosen er jo å pynte, men lysene får stå i fred:) mine besteforeldre har pakka inn tomme esker og har stående under treet. hehe må jo ikke være tomt under der:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 hahahahaha! nå er det første året jeg har plastik men jeg lover deg at jeg ikke skal pakke det bort med pynten. Dessuten så har jeg slikt designer-tre som glitter og hjemmelaga pynt ikke kommer i nærheten av så det må jo gjøres om litt vært år. mohahahaha.
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Svigerforeldra mine har plasttre. Dei hadde pynta det med blå og sølv kuler og var kjempefornøyd. Dei kunne ikkje forstå at andre valgte annerledes enn dei. Så snur alle seg til meg for å høyre skryt.... Eg kunne ikkje anna enn å flire litt, seriøst eg er juletrebonde. (og veldig glad i tradisjonelle julefarger som grønt og rødt, blått er hanukkah for meg). Heldigvis så er dette ein gjens som tåler at folk er uenige. Hehe.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Ehhh... Fordi juletrepynting er en del av tradisjonen og kosen med jul...?
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Sikkert ein sidebemerkning angående ein anna diskusjon her om dagen. Då vart det sagt at dei av oss som hadde "fargekode" på juletrepynten hadde iskalde "designertre".
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Hahaha, da har jeg også det Min edel-gran går i sølv, rødt og glass Nyyyydelig
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Samme fargene som meg det jo =) Ser dei fleste bruker gull sammen med rødt, men eg liker sølv og glass bedre. Det er kaldere farger og går bedre sammen med den iskalde stilen =)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er bare sååå enig Nå er det jul for fullt i stua vår, er så koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå