Gå til innhold

Dere som har plastikk-tre; hvorfor gidder dere pynte det hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, husker mine besteforeldre bare satte hele stasen opp på loftet på slutten, og dro det ned igjen fredig pyntet til neste år.

Tid er penger!

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja sant det. Men, er jo stas for barna å pynte det da :-)

Skrevet

hehe mye av kosen er jo å pynte, men lysene får stå i fred:)

mine besteforeldre har pakka inn tomme esker og har stående under treet. hehe må jo ikke være tomt under der:)

Skrevet

Hehe, koselig det da=)

Skrevet

hahahahaha! nå er det første året jeg har plastik men jeg lover deg at jeg ikke skal pakke det bort med pynten. Dessuten så har jeg slikt designer-tre som glitter og hjemmelaga pynt ikke kommer i nærheten av så det må jo gjøres om litt vært år. mohahahaha.

Skrevet

Svigerforeldra mine har plasttre. Dei hadde pynta det med blå og sølv kuler og var kjempefornøyd. Dei kunne ikkje forstå at andre valgte annerledes enn dei. Så snur alle seg til meg for å høyre skryt.... Eg kunne ikkje anna enn å flire litt, seriøst eg er juletrebonde. (og veldig glad i tradisjonelle julefarger som grønt og rødt, blått er hanukkah for meg). Heldigvis så er dette ein gjens som tåler at folk er uenige. Hehe.

Skrevet

Ehhh... Fordi juletrepynting er en del av tradisjonen og kosen med jul...?

Skrevet

Designer-tre?

Skrevet

Sikkert ein sidebemerkning angående ein anna diskusjon her om dagen. Då vart det sagt at dei av oss som hadde "fargekode" på juletrepynten hadde iskalde "designertre".

Skrevet

Hahaha, da har jeg også det ;) Min edel-gran går i sølv, rødt og glass :) Nyyyydelig

Skrevet

Samme fargene som meg det jo =) Ser dei fleste bruker gull sammen med rødt, men eg liker sølv og glass bedre. Det er kaldere farger og går bedre sammen med den iskalde stilen =)

Skrevet

Jeg er bare sååå enig :) Nå er det jul for fullt i stua vår, er så koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...