Gå til innhold

Tar ikke flasken lenger... noen tips??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Har ei lita jente på 5,5 måned... Vi ga henne flaske med enten morsmelk eller nan noen få ganger mellom hun var ca 1 måned til hun ble 3. Men da plutselig var det stopp en dag - hun nektet.

Prøver innimellom fortsatt, men hun bare tygger og tuller med "smokken" på den. blir bare gris, og det er så godt som ingenting som går ned.

Har prøvd flasker fra avent, dr.brown og sanyo.

Er det noen som har noen tips, eller vet om andre typer flasker??

 

Blir litt bunnet i hjemmet kan man si :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat det samme problemet.hun har vært så flink frem til nå 4 mnd så jeg er og bunden hjemme så det holder nå....kunne trengt noen tips ja:)

Skrevet

Hadde akkurat samme problemet. Trodde først at han ikke likte NAN lenger, så vi kjøpte alle andre tillegg, men nei da...

 

Så fant jeg flasken som heter MAM, og den er SUPER:) Tuten er helt myk og minner mye om puppen. Nå går både mm og mme ned på høykant fra flaska:)

Skrevet

TAKK - Har fått tak i mam flaske i dag - og det ble noe annet, ja. Da var flaske plutselig helt greit igjen!!! Håper det vedvarer. Skal hvertfall gi et måltid igjen i morgen også!!

Så rart - vært helt uaktuelt med avent og dr.brown!

Skrevet

Vår gutt tok heller ikke flaske før vi gikk over til MAM, geniale flasker. Men nå drikker han av hva det måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...