Gå til innhold

Inspirert.. Hva har dere på dere av smykker NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en diamantring med tre stener. Hvitt gull. Har også et hjertesmykke med safirer og diamanter. også i hvitt gull. Klokka har jeg tatt av meg. Har et flott Certina ur. alt har jeg fått av sambo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.

Måtte ta av gifteringen som jeg egentlig ikke pleier å ta av pga eksem.

Kuldeallergi :(

Pleier å ha smykke i halsen. Fra pilgrim. Men lillepia styrer så mye der med både hode og hender at det er best uten nå.

Skrevet

Har alltid på meg forlovelsesringen min og gull armbåndet jeg fikk av forloveden på 2 årsdagen vår. Har også på meg diamantringen jeg fikk til jul for 2 år siden. Også har jeg alltid på meg diamantøredobbene jeg fikk av faren min for noen år siden:) Klokka jeg fikk i "fødsels" gave bruker jeg når jeg husker det...altså ikke så fryktelig ofte:(

Sånn ellers så bruker jeg kanskje et sølvkjede jeg fikk som symboliserer at jeg har en lita jente (husker ikke hva de kjedene kalles, men det har et engelsk navn....)

Skrevet

Et hjerte i hvitt gull med diamant i midten som jeg fikk av kjæresten min til jul i fjor, og en gullring med diamant som jeg fikk første julen.

Det går jeg alltid med. Liker å ha et sånt enkelt smykke på meg hele tiden, ellers føler jeg meg så naken.

Bytter til med fancye smykker når jeg pynter meg.

Skrevet

Mine nydeliger øredobber i hvit gull med diamanter.

En ring i hvitt gull med en stor(veldig viktig å få med det) diamant

Omega klokke.

Skrevet

akkurat nå har jeg på forlovelsesringen, dkny klokka jeg fikk av sambo og et smykke med kors. vanligvis har jeg øredobber istedet for smykke :)

Skrevet

Jeg har på meg gifteringen, allianseringen jeg fikk da lillegutt ble født og et kjede med anheng som mannen min "designet" til meg i morgengave:o) Så har jeg et par enkel øredobber:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...