Gå til innhold

Inspirert.. Hva har dere på dere av smykker NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere det på til vanlig?

Jeg har på gifteringen, smykket jeg fikk da mini ble født og en armbånd som matcher ringen. Dette har jeg "alltid" på :)

Og så hender det jeg slenger på klokka jeg fikk i morgengave, men husker det bare dann og vann :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kun gifteringen. bruker sjelden smykker. brukte en del ringer tidligere, men arbeidet et sted der smykker ikke var ønsket så vent meg av med det

Skrevet

Jeg har ringen, den har jeg altid på. Jeg bruker sjelden smykker. Hadde noen perle ødedobber jeg brukte hele tiden, men mista den ene.

Skrevet

Gifteringen og ringen jeg fikk når gullet ble født.

Skrevet

De vanlige to: En forlovelsesring og en giftering.

Skrevet

Klokke, forlovelsesring og et smykke jeg har fått av pappa.

Pleier å ha på et armbånd jeg fikk da mini ble født, men er så redd for å miste det, eller ødelegge det.

Skrevet

Akkurat no ingenting.

Til vanlig så har eg på forlovelsesringen og kanskje øyredobbar.

Skrevet

Giftering, en ring jeg har fått av mannen, halskjedet jeg fikk da Cornelia ble født og øredobber:) Piercing i navlen da, hvis det teller :P

Skrevet

Jeg har alltid på meg gifteringen og en diamantring jeg har fått av mannen min.Må ha på meg de ellers føler jeg meg helt naken:o)

Ellers går det i forskjellige gullsmykker.

Skrevet

Jeg har på

-gullringen jeg fikk til konfirmasjonen min (!!)

-en gullring med diamanter jeg har fått av samboer

-gullørepynt med diamanter fra samboer

-tynt gullarmbånd jeg har fått av bestemoren min da jeg fødte

-hjerteformet gullkjede der det står inngravert mitt + samboer sitt navn..

hender også jeg har på meg en gullklokke jeg fikk av samboer da jeg fødte.

Skrevet

Forlovelsesring og et h&m-smykke. Har stort sett alltid et eller annet h&m smykke på.

Skrevet

Har på null og niks faktisk. Til vanlig buker jeg et par øreringer i gull jeg har fått av mamma i gave, men de ligger i bilen hennes for øyeblikket...

Skrevet

Gifteringen, enkle øreringer i sølv, en liten "diamant" i piercingen i øyenbrynet - dette går jeg alltid med, tar det aldri av.

Ellers har jeg akkurat idag et sølvhjerte i hvitt gull i ei lenke rundt halsen - det fikk jeg av mamma da jeg fødte yngstejenta mi. Armbåndet er et charms-armbånd jeg har laget selv, med charms som symboliserer døtrene mine: to prinsessekroner i sølv, og to små hjerter med inskripsjonen "made i love".

Skrevet

Jeg har på gifte og forlovelseringen

Skrevet

Gifteringen.

Før jeg giftet meg pleide jeg aldri å ha smykker på, kanskje et kjede til festbruk.

Skrevet

Har gifteringen og morgengaveringen, pluss "Hjertebarnsmykker", gutt og jente. Dette har jeg alltid.

Skrevet

Akkurat nå har jeg:

-Ringen jeg fikk til konfirmasjonen min, i hvitt gull med fire diamanter.

-Ringen jeg fikk da Elisabeth ble født, i hvitt gull med 11 diamanter.

-Et armbånd jeg har fått av broren min.

-Smykket jeg fikk av broren min i 18 årsgave.

-Et smykke, kors i hvitt gull med diamanter på.

-5 øredobber som er juggel:P

Skrevet

Et gullsmykke med 2 delfiner på,som jeg fikk med ei etter at broren min døde,tar det sjeldent av meg.

En sølv ring på tommelen, øredobber,2 percinger i nesen å til vanlig en pircing i navelen,men den har jeg ikke hatt i enda etter graviditeten!

Skrevet

Kjede med anheng i hvitt gull og diamanter, som jag har fått fra samboeren min.

Øredobber i hvitt gull m/ blank stein, som jeg fikk av mamma da lille ble født.

Har vanligvis på forlovelsesringen og en annen ring, men ikke i dag. Det er ikke alltid jeg har på ringer når jeg bare er hjemme en dag, men et halskjede har jeg alltid på :)

Skrevet

Englebarn..

jenta og gutten min ;)

Skrevet

Har forlovelsesringen hengende i en lang lenke rundt halsen, den er blitt for stor... snufs. Ellers ingenting.

Etter å ha flyttet x antall ganger det siste halvannet året og hatt ting lagret hist og her, så har jeg liten oversikt over hvor smykkene mine er. Mest sannsynlig nedpakket i en eller annen eske.

Jakte på dem senere...

Skrevet

Forlovelsesring, og jeg pleide alltid å ha ett smykke som var som en O . Men det har jeg desverre mistet, passet akkurt til min forlovelsesring og fått av min mann. Så må få skaffet nytt kjede snart.

Så nå har jeg ett glasshjerte kjede og samme i armbånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...