:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 er ikke det en smule rart?
MadameMimm Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Sliten eller trett,kanskje? Jeg fryser alltid hvis jeg f.eks ligger på sofan, er trett og ser på tv, uansett hvor varmt det er. Dårlig blodsirkulasjon,kanskje?(;
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Eg fryse alltid når eg er sliten eller trøtt
~Snublefot~ Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Sånn er jeg også, men har lavt stoffskifte, da. Så da er det jo ikke så rart...
It's all about me Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg frøs skikkelig med en gang jeg var blitt gravid...... )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2007 jeg nekter og gå med på at jeg har lavtstofskifte, er trett, er sliten, har dårlig blosikulasjon eller er gravid! hehe.. ok da så kan jeg gå med på alle uten om gravidgreia. så da hjelper det ikke og skur opp varmen mer? må jeg sove da eller?
Tomine is my star Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Mulig du brygger på noen ekle førjulsykdommer.. Jeg har svettet og frysi om en annen i dag..så fikk jeg enda dundrende hodepine..så dagen har ikke vært den beste..
Kyllingbein Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Kan hende det kommer et temperaturskifte utendørs. Når det går fra kaldt til varmt eller varmt til kaldt på kort tid blir det huskaldt synes jeg. uansett hvor varmt jeg har det inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå