Gå til innhold

julegaver, hat eller liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns det er hat å finne på ting, folk med grei økonomi har jo det meste fra før

kunne lett droppa julegaver til voksne, hadde holdt lenge å kjøpe til ungene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også gjerne ha gaver... når er man egentlig voksen?

Du har en gave fra meg i postkassa di snart. (har du postkassse her inne?)

Skrevet

Enig. Voksne kjøper det de vil, og julegaver blir gjerne et pliktløp.

Julegaver er for barn og kjærester.

Men hadde jeg hatt bedre økonomi, bedre tid og bedre fantasi så kan det godt være jeg hadde hatt et annet syn på saken...

Skrevet

hmm.....voksen er man når man er...30? hehe ;-)

takk for gave, jeg hadde visst postkasse her inne.

jævlar hkh!! dere må ha øvd lenge. veldig bra :)

Skrevet

Liker. Ikke så mye å få, for vi kjøper stort sett det vi vil ha - som mange andre; men det er morsomt å finne den perfekte gave til noen, og det er innimellom pokker så praktisk å ha en unnskyldning for å gi noen noe de behøver men ikke har råd til, særlig til ungene, men også en del voksne.

Skrevet

Elsker å både gi og få julegaver :)

Synes det er koselig å finne på noe til de voksne og , selv om de har penger til å kjøpe det de får lyst på,finner man alltids på noe koslig å gi :)

Skrevet

enig i det jeg, men jeg suger på å finne de perfekte gavene sånn på kommando.

vi burde gjort det hele året vøtt, finner jeg noe som er perfekt for noen i august så burde jeg kjøpt og gitt det da.

Skrevet

Vi gjør det. Tror vi kjøpte første julegavene i mars ellerno'.

Skrevet

Hat..

Jeg synes det er forferdelig å trave rundt og finne noe likanes til de som har 'alt' ...Eier ikke fantasi til å finne på noe eksepsjonelt.. heller..

Dessuten er jeg en av de få som hater å gå på kjøpesentre..

Jeg tipper det blir mange skuffa tryner i år.. Jeg har nemlig rekrutert de til ulike hjelpeorganisasjoner..

Skrevet

Elsker det, men det må være perfekt og gjennomtenkt. Bruker masse tenetid, traver aldri rundt på et kjøpesenter for å finne den perfekte gaven, da tråler jeg heller nettbutikker o.l. for ideer, noen kjøper jeg på nettet også.

Skrevet

30 er da ingen alder!!

Jeg er voksen noen ganger men ikke alltid:o)

Bare hyggelig og denne gaven kostet ikke noe.

Vi har øvd ja - tidlig og sent:o)

Skrevet

Jeg elsker å både gi og få julegaver. Jeg har litt problemer med å handle noe konstruktivt til noen av vesle sambos familiemedlemmer som jeg ikke kjenner så altfor godt, men bortsett fra det er julegaver en klar elsk-sak for meg:)

Skrevet

Definitivt liker. Og jeg kjøper julegaver hele året rundt, selv om det jeg sparer egentlig forsvinner i de ekstragavene jeg ender opp med å kjøpe i desember fordi akkurat DET også hadde vært perfekt til akkurat DEN. Men det KUNNE lønt seg og gjorde det forsåvidt også da jeg hadde dårligere råd. Nå kan jeg gjøre begge deler.

Skrevet

Her får kun voksne gaver helt til de starter å produsere unger, da er det de som får :)) Ser bort fra besteforeldre da, de må jo få.

Skrevet

Det kan være begge deler. Kommer bare an på hvor godt jeg planlegger og hvorvidt jeg er i det kreative hjørnet eller ei. Det hender ofte at jeg vandrer målløst rundt ca. den 23, uten særlige tanker om hva, hvor og hvem. Dette året har utviklet seg til å bli et definitivt liker-år. Jeg føler meg som et oppkomme av kreativitet, her jeg sitter og ordner til kurver, med hjemmelaga gaver, snop, såper fra Fitjar, te, kremer, vin og masse supre ting. Dette blir julegavene sine!

Skrevet

Jeg syns det er koselig å gi og få jeg. For meg trenger det ikke være dyre, store gaver. Og jeg kjøper heller ikke dyre, store gaver. Det holder jeg mer til mine nermeste. Og julegaver kjøpes hele året, for å slippe stresset i desember.

Skrevet

til vanlig liker jeg det:)

meeen.. nå er jenta mi bare 4 uker, og jeg har ikke ordna noe på forhånd.. så det er skikkelig stress å gå på kjøpesenter.. + vi er 8 stk som skal feire jul hos oss.

jeg har ikke vaska, begynte og pynte til jul i dag, ikke kjøpt ferdig julegavene, ikke pakka inn ei eneste julegave, ikke, ikke...

men det er kjekt å få gaver:) så er det veldig kjekt at jenta mi får gaver

Skrevet

Kjøp til meg da, jeg har ikke grei økonomi. Kjenner at jeg kommer til å bli dritglad for bare jeg får en pocketbok og en cd fra i forfjor. Mye gladere enn alle ungene du kjøper til sikkert.

Skrevet

hvor skal jeg sende pakka da? koseland?

du får en hekto god økonomi :) god jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...