ApriIbaby Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har ikke vært det før, men blir nå iskald bed tanken på at jeg kan få kreft og dø fra barnet mitt...... *panikk*
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Nei. Mer redd for at de jeg er glad i skal dø.
MadameMimm Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ja, etter jeg fikk barn er jeg blitt veldig redd for å dø. Tenkte i grunn aldri på det før.
Salat Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Ja egentlig, men kun for barnas del. Og mannen. Ser liksom ikke for meg at de "klarer seg" uten meg.
It's all about me Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Nei jeg er ikk redd for å dø i det hele tatt. MEN jeg er redd for å dø før barna mine er så store at de husker meg, og jeg er redd for å dø en så smerteful død at jeg blir en annen på slutten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 nei tror ikke det. det spørs jo litt da. frister ikke så mye og hoppe fra en skyskraper, men tanken får det ikke til og knyte seg i magen på noen måte. død er bare død.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Ja, litt redd, redd for hva som kommer etterpå, om jeg bare slutter å eksistere eller om jeg fortsatt er "her"... Og redd for å dø fra barna mine, ikke få oppleve at de blir voksne og får egne barn. Men er MINST like redd for at barna mine skal dø, eller sambo..
grå :) Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 nei, men tanken på aldri å få se barna mine igjen er ille. å dø i seg selv er ganske greit
snartmammapåny Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Samme her, er livredd for at jeg skal dø fra barnet og sambo. At jeg ikke skal få oppleve å se barnet vokse opp. Er særlig redd for kreft. Å beskjed om at livet er over innen kort tid må være noe av det verste:( Tenkte aldri på døden før, men nå når jeg er mamma så har livet fått så enormt mye større betydning.
LizzyG Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 I am not scard of dying, I just dont wont to.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Ja. Tenkte aldri på det før heller, tenkte vel som så at vi kom til å leve "evig" Men da datteren min kom, et nytt liv, begynte jeg å tenke på døden ja.. Fælt.. redd for å dø fra henne... Prøver å ikke tenke så mye på det, for da blir jeg jo helt sprø!! Er også redd for at noen av mine nærmeste skal dø... mamma og pappa, søsken.. Alle skal jo dø, men gruer meg til det skjer.. håper det er MANGE år til!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Ikke regg fr døden,men redd for å forlate ungene. Mistet mamma da jeg like før jeg fylte 6 år,og har hatt et stort savn i alle år.Spesielt i tenårene hadde det vært godt å ha en mamma å snakke med.
3skatter Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 er mest redd for og dø fra ungene eller at de dør fra meg. men ja er også ganske så redd døden.. hva skjer da liksom.. grøss
selfangerkjerringa Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er ikke redd for å dø i det hele tatt. Det som skjer det skjer Men jeg liker ikke tanken på å forlate jentene mine og mannen min...
Honningmelon Skrevet 18. desember 2007 #18 Skrevet 18. desember 2007 Huff, ja det er jeg, og har alltid vært. Jeg kan faktisk nesten begynne å hyperventilere hvis jeg virkelig begynner å tenke på at jeg skal dø, og at jeg er borte for alltid, og aldri får se nære og kjære igjen.*grøss*
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 ja iblandt, men som regel så tenker eg lite på det.
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 18. desember 2007 #20 Skrevet 18. desember 2007 Ja. Er livredd for å dø fra barna mine.
SuperGlad Skrevet 18. desember 2007 #21 Skrevet 18. desember 2007 er ikke redd for det å dø, men at det kanskje er et sted/tilstand man havner i der jeg ikke skal få være sammen med de jeg er gla i. Tanken på å oppleve en tid uten barna mine får jeg helt vondt i meg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå