Gå til innhold

Er du redd for å dø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært det før, men blir nå iskald bed tanken på at jeg kan få kreft og dø fra barnet mitt...... *panikk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mer redd for at de jeg er glad i skal dø.

Skrevet

Ja, etter jeg fikk barn er jeg blitt veldig redd for å dø. Tenkte i grunn aldri på det før.

Skrevet

Nei, tenker ikke på det...

Skrevet

Ja egentlig, men kun for barnas del. Og mannen. Ser liksom ikke for meg at de "klarer seg" uten meg.

Skrevet

Nei jeg er ikk redd for å dø i det hele tatt.

MEN jeg er redd for å dø før barna mine er så store at de husker meg, og jeg er redd for å dø en så smerteful død at jeg blir en annen på slutten.

Skrevet

nei tror ikke det. det spørs jo litt da. frister ikke så mye og hoppe fra en skyskraper, men tanken får det ikke til og knyte seg i magen på noen måte. død er bare død.

Skrevet

Ja, litt redd, redd for hva som kommer etterpå, om jeg bare slutter å eksistere eller om jeg fortsatt er "her"... Og redd for å dø fra barna mine, ikke få oppleve at de blir voksne og får egne barn.

Men er MINST like redd for at barna mine skal dø, eller sambo..

Skrevet

nei, men tanken på aldri å få se barna mine igjen er ille. å dø i seg selv er ganske greit

Skrevet

Samme her, er livredd for at jeg skal dø fra barnet og sambo. At jeg ikke skal få oppleve å se barnet vokse opp.

Er særlig redd for kreft. Å beskjed om at livet er over innen kort tid må være noe av det verste:(

Tenkte aldri på døden før, men nå når jeg er mamma så har livet fått så enormt mye større betydning.

Skrevet

Ja.

Tenkte aldri på det før heller, tenkte vel som så at vi kom til å leve "evig"

Men da datteren min kom, et nytt liv, begynte jeg å tenke på døden ja..

Fælt.. redd for å dø fra henne... Prøver å ikke tenke så mye på det, for da blir jeg jo helt sprø!!

Er også redd for at noen av mine nærmeste skal dø... mamma og pappa, søsken.. Alle skal jo dø, men gruer meg til det skjer.. håper det er MANGE år til!

Skrevet

Ikke regg fr døden,men redd for å forlate ungene.

Mistet mamma da jeg like før jeg fylte 6 år,og har hatt et stort savn i alle år.Spesielt i tenårene hadde det vært godt å ha en mamma å snakke med.

Skrevet

er mest redd for og dø fra ungene eller at de dør fra meg.

men ja er også ganske så redd døden.. hva skjer da liksom.. grøss

Skrevet

Jeg er ikke redd for å dø i det hele tatt. Det som skjer det skjer :) Men jeg liker ikke tanken på å forlate jentene mine og mannen min...

Skrevet

Huff, ja det er jeg, og har alltid vært. Jeg kan faktisk nesten begynne å hyperventilere hvis jeg virkelig begynner å tenke på at jeg skal dø, og at jeg er borte for alltid, og aldri får se nære og kjære igjen.*grøss*

Skrevet

ja iblandt, men som regel så tenker eg lite på det.

Skrevet

Ja. Er livredd for å dø fra barna mine.

Skrevet

er ikke redd for det å dø, men at det kanskje er et sted/tilstand man havner i der jeg ikke skal få være sammen med de jeg er gla i. Tanken på å oppleve en tid uten barna mine får jeg helt vondt i meg av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...