Karomamma Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har omtrent ikke vært her inne i det siste og neida, det er ikke julestria som har tatt knekken på meg Vi har rett og slett bare kooooost oss de siste ukene. Julekort er sendt, riktignok i siste liten, og julegaver pakket inn. Vi har bakt pepperkaker, som allerede er spist opp, og resten av baksten er utsatt på ubestemt tid denne gangen. I stedet for å pese med "voksenstress" har vi vært sosiale med både voksne og småttiser. På søndag var Karopappa på jobb i Bergen, så da dro Karosnuppa og jeg på åpen gård i Maridalen sammen med en minivenninne og foreldrene hennes. Vi kjørte hest og slede (med hjul da...), hilste på sauer og høner og spiste grøt på låven mens nissemor fortalte eventyr. Det var koselig det!! Nå er det bare å få unna jobbstresset på onsdag og torsag før vi pakker bilen og reiser til Sørlandet. JEG GLEDER MEG TIL JUUUUUUL
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Høres ut som en deilig førjulstid Karomamma! Det er godt å ha tid og ro til å gjøre koselige ting sammen med liten og stor:-) Ønsker dere en riktig God Jul, God tur til det blide Sørland og HAPPY NEW YEAR!!! .........TUSEN TAKK FOR KJEMPEFLOTT JULEKORT!!! Du er jammen flink Karomamman:-)) Hilse Karoungen og pappan og ønsk dem en herlig juletid, med latter og moro!!! Klemmer i vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå