Gå til innhold

juddellihuddelli (nicket)!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å spørre når dokkar kommer ut i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vetsje, i ett tiden eller noe, korti passer det?

Skrevet

Ett tiden e litt tidlig, då e eg sikkert fremdeles på vestkanten... ska på helsestasjonen klokken 11 også å kjøpe resten av julegavene. Blir det for seint for dokkar i tre tiden?

Skrevet

hmmm...litt usikker, kan ikke vi ringes? Så kan vi jo kanskje treffe deg på vestkanten. Fikk byttet den gaven i dag, hadde ikke med kviterningen men hun damen husket oss så det gikk greit. Hehe..ikke rart etter at vi handlet hele butikken og latet som vi flyttet inn der.

Skrevet

Joda, vi kan ringes, men eg orkar altså ikke å drasse med meg gaven til L på vestkanten... Får liksom ikke plass til den i kurven under vognen, spesielt ikke i den geeedigne kurven min....

Kjekt at vi gjorde inntrykk då:) Men det var gjerne ikke så rart nei.. de pustet nok lettet ut når vi gikk:)

Skrevet

Åja, pokker. Skajo hente den og ja...ok, men vi ringes så ser vi kor vi ligger an i løypen:) Skal rekke rundt t alle andre også pluss rekke besøk hos svigers også på middag hos mormor og de:)

Skrevet

Hehe.. høres ut som om du har fullt skjema i morgen då ja:) Det ordner seg nok.. Men du.... Li har bare kjøpt noe t lusken sant, og ikke til oss "voksne"? For hvis hon har kjøpt noe til oss vil eg jo liksom kjøpe noe til hon og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...