Gå til innhold

Dere som har lesst Ringenes herre OG Hobbiten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Ringenes herre like spennende hele tiden og like lettlest som Hobbiten?

Ja jeg har jo sett filmene, men bøkene pleier jo å være noe halt annet.

Nå leser jeg Hobbiten og den er akkurat etter min smak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringenes herre er enda mer spennende, synes jeg. Hobbiten er enklere, altså mer lettlest. Filmene er faktisk ganske tro mot boka i dette tilfellet. Men du må jo bare prøve, lån den på biblioteket hvis du ikke gidder betale for den før du vet om du liker den... Hilsen bibliotekaren:p

Skrevet

nei ikke like lettlest nei...

hobitten er jo en litt mer barne bok om du fatter;)

Skrevet

Jeg syns ringenes herre var litt tung i starten, men tok seg veldig opp. Den er ikke så lettlest som hobbiten, men vel verdt å lese!!

Skrevet

må bare føye til at sammbo sitter nå og ser ringenes herre.)

Skrevet

Jeg har lest Silmarillion (er det det den heter, den "bibelen"?), Hobbiten og Ringenes Herre. Den første måtte jeg bare legge fra meg, makan til surr! Hobitten var som de over her sier mer en barnebok, mens Ringenes Herre var spennende og helt ok å lese=)

Skrevet

Ja jeg begynte på Ringenes Herre for en 10 - 15 år siden men ga opp siden jeg syntes den var så tung.

Men jeg har jo blitt litt "flinkere" til slike ting nå, he he.

Men gidder liksom ikke begynne enda en gang for å gi opp. Liker å slappe av når jeg leser og orker ikke sitte å konsentrere meg hele tiden.

Skrevet

Er jo litt lettere å følge med når du i tillegg har sett filmene da. Jeg ville prøvd meg om jeg var deg, jeg tror du får deg en gledelig overraskelse;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...